Mikko Hellsten, A.Lauhamo Oy, Sastamala

Iso kiitos mukavalle bussikuskillemme retkellämme 22.3.2013 Fazer – Arabia-keskus – Eduskuntatalo – Tamminiemi. Sinunlaisiasi huumorintajuisia kuljettajia saisi olla enemmän. Viihdytit retkiryhmäämme mukavilla jutuillasi koko matkan ajan aamusta iltaan ja järjestit meille todella mukavan retkipäivän kiertoajeluine kaikkineen. Koko porukka kiittää!

– mukanaolleet