Minna Kaikkonen, kaupungineläinlääkäri, Kajaani

Kiitos Minna aina niin ystävällisestä palvelusta vuosien varrella. Aina on apu löytynyt ja asiat hoituneet helposti. Arvostan suuresti myös ammattitaitoasi.

– E.H