Minna, Katugrilli, Lahti
Mahtavan nopeaa työskentelyä ja iloisuutta la 1.6 yöllä. Huomasin että olit väsynyt, mutta jaksoit vaan hymyillä ja palvella meitä asiakkaita joita riitti jonoksi asti. Tilauksia otit koko ajan vastaan ettei kukaan edes hermostunut jonottamiseen. Olet Paras grillimyyjä ikinä. Hyvää palvelua, joten tulen kyllä käymään jatkossakin. Ja ranskalaisetkin oli parhaimpia, sopivan rapsakoita eikä mitään löllöjä.
– asiakas, makkaraperunat ja kolmet ranskalaiset