Naismyyjä, JYSK, Laune, Lahti

Olin sunnuntaina 26.5.2013 kiireisillä ostoksilla vähän ennen sulkemisaikaa. Valmistelemme lakkiaisjuhlaa.Sain sellaista asiakaspalvelua, jota nykyään kokee harvoin. Vaalea naismyyjä etsi kiireettömästi useisiin hankintoihin ratkaisuja, joita itse en olisi osannut ajatellakaan.Olen jo monesti aiemmin kokenut samaa kohteliaan iloista palvelua hänen taholtaan.Onkohan tällainen työtapa ”katoava luonnonvara”…Kaunis kiitos!

– Kaisa Partanen