Napapiirin Hiihdon talkoolaiset , Ounasvaaran Hiihtoseura, Rovaniemi
Ounasvaaran hiihtoseura toteutti jo 58. Napapiirin hiihdon 16.3.2013. Itse osallistuin vasta ensimmäistä kertaa. Aurinkoisen mahtava keli antoi intoa, mutta mikäs oli hiihtäjän hiihdellä kun ladut olivat aivan erinomaisessa kunnossa. Erityisen (sormia) lämmittävät kiitokset huoltopisteiden ja kisakonttorin talkoolaisille. Annoitte mukavaa kannustusta tasapuolisesti niin kilpureille kuin vähän rauhalllisemminkin sivakoineille. Tsemppauskyltit huoltopisteiden jälkeen lisäsivät mukavaa fiilistä.Onnistunut elämys, vaikkapa kansanhiihto koostuu hyvin hoidettujen pienien, yllättävienkin yksityiskohtien summasta.Viime lauantaina kaikki oli kohdallaan, auringonpaisteen kera.Ensi vuonna uudestaan.Kiitos
– Jarno Valkeapää