Niina Juva, Työn Kipinä, Lahti
Lämmin kiitos sinulle minun palvelemisestani 11.6. klo 13 Rauhankatu 2:ssa! Sait minut todella hyvälle mielelle pitkäksi aikaa! Sinä olet todella omassa työssäsi asiakaspalvelijana! Kaikkea hyvää niin työhösi kuin elämääsikin!Lämmintä kesää lämmin ihminen!Ystävällisin terveisin
– Seppo Virtanen