P>

Oltiin 23.11 aamupäivällä jouluostoksilla Zeppelinissä. Kävimme ensin Lelupuodissa, missä myyjä jutteli ystävällisesti kanssani ja huomioi myös 10 kk:n ikäisen tyttäreni samalla, kun paketoi lahjaa. Ollaan Lelupuodin kanta-asiakkaita ja aina on saatu yhtä hyvää ja ystävällistä palvelua.

 

Seuraavaksi menimme Älypelipisteeseen etsimään syntymäpäivälahjaa miehelleni, jolla on ”jo kaikkea”. Myyjä tuli heti kyselemään, miten voisi olla avuksi ja esittelemään tuotteita. Myös toinen myyjä tuli auttamaan lahjan etsimisessä ja pian löytyikin miehelle sopiva lahja.

 

Lopuksi menimme Kello-optiikka Zeppeliniin ostamaan miehelleni sytkäriä joululahjaksi. Taas myyjä ilmestyi paikalle kuin tyhjästä ja sopiva sytkäri löytyi nopeasti. Halusin sytkäriin kaiverruksen ja myyjä lupasi sen valmistuvan puolessa tunnissa. Mietin, ehdinkö odottaa puolta tuntia, koska vajaan tunnin päästä piti olla jo toisaalla. Jäin kuitenkin hetkeksi etsimään toista lahjaa ja ennen kuin toinen lahja löytyi, kaiverrus oli jo valmis! Todella nopeaa ja hyvää palvelua! Ollaan myös Kello-optiikka Zeppelinin kanta-asiakkaita.

Kauppareissusta jäi hyvä mieli, vaikka kauppakeskuksen ulkopuolella kaaduinkin ja jalkaan tuli nivelsidevamma. Hyvää joulun odotusta kaikille em. asiakaspalvelijoille! Olette todellisia ammattilaisia ja tullaan varmasti toistekin!

– Äiti ja tytär