PHKS, Lahti
Kesälomani alkoi ikävissä merkeissä koulussa sattuneen tapaturman johdosta. Nenäni murtui pahasti. Kiitän kaikkia minua hoitaneita lääkäreitä ja hoitajia, korva-, nenä- ja kurkkutautien osastolla ja poliklinikalla. Hyvää hoitoa sain.
– Niko Mäkelä 14 v