PHKS, Lahti

Kesälomani alkoi ikävissä merkeissä koulussa sattuneen tapaturman johdosta. Nenäni murtui pahasti. Kiitän kaikkia minua hoitaneita lääkäreitä ja hoitajia, korva-, nenä- ja kurkkutautien osastolla ja poliklinikalla. Hyvää hoitoa sain.

– Niko Mäkelä 14 v