Piia Parturi-Kampaaja, Ex-Mintukka, Kajaani

Muutama vuosi sitten lähdit Mintukka parturi-kampaamosta, mutta sinua jäi kaipaamaan me monet asiakkaasi. Teit työsi aina hyvin ja iloista asennettasi jäimme ikävöimään. Hyvää kesää!

– Vakiasiakkaasi