Rami Ojala, Varsinais-Suomen Auto-Center Oy, Raisio

Yhtäkkiä olin elämäntilanteessa, että minun piti hoitaa kaikki asiat itse, myös autoon ja autoiluun liittyvät. Sain kutsun Toyota Yaris ohjausakselin kiinnityspisteen korjaukseen, se oli joku kampanja, jossa kutsuttiin merkkiliikkeeseen yli 3000 autoa koko Suomessa. Varasin ajan ja kun olin lähdössä varaamaani huoltoon, huomasin että autossani oli myös määräaikaishuollon aika, edellisestä oli kulunut 1 vuosi ja 3 päivää. Kun menin autoliikkeeseen, kerroin että olisi aika suorittaa määräaikaishuoltokin, enkä ollut osannut varata aikaa sellaiseen. Minulla oli merkkiliikkeeseen matkaa kotoa noin 70 km. Rami Ojala otti asian hoitaakseen ja järjesti niin, että merkkihuolto tehtiin samalla käynnillä. Aikaa toki meni hiukan aiottua enemmän, mutta hyvin saimme ajan kulumaan läheisessä kauppakeskus Myllyssä. Rami Ojala jopa soitti minulle ja kertoi, että nyt kampanjakorjaus on tehty ja autoni on menossa määräaikaishuoltoon, ja sitten hän soitti uudelleen ja ilmoitti että nyt autoni on valmiina noudettavaksi eli hän piti minut hyvin ajan tasalla autoni korjaus- ja huoltotoimenpiteiden vaiheista. Nyt on kaikki tarkistettu, öljyt vaihdettu jne. eli edessä on mukavia turvallisia kilometrejä. Mukavaa kevään jatkoa Rami Ojalalle ja muillekin autoni huoltoon osallistuneille. Esimerkillistä palvelua. Seuraavakin määräaikaishuolto suoritetaan liikkeessänne, sillä onhan niin, että tyytyväinen asiakas palaa aina takaisin.

– naisautoilija, Uusikaupunki