Salpausselän kisojen lipunmyyjä, Lahti
Emmepä ole ennen ”törmänneet” yhtä iloiseen ja ystävälliseen pääsylipunmyyjään kuin mitä Salpausselän kisoissa launtaina taksiaseman viereisessä lipunmyyntikojussa. Iloinen kisatunnelma sen kuin nousi kun myyjä vielä lopuksi jopa toivotti mukavaa kisapäivää ! Hyvää kevään jatkoa sinulle !
– Pehelipun ostajat