Saunalahti
Ns. kakkosluokan kansalaisena, eli luottotiedoissa häikkää, olen saanut Saunalahdelta sinnepäin olevan maksuhistoriani perusteella tuotteita laskulle, viimeisimpänä mobiililaajakaistan, joka aiemmin oli itsellä mallia prepaid, lue älyttömän kallis. Sairauksieni aiheuttama henkillökohtainen konkurssi sekä sen myötä seurannut itsetunnon heikkeneminen kohenee joka kerta kun tilaan jotain tai muuten vain asioin Saunalahden asiakaspalvelun kanssa. Kiitos Saunalahti!
– Kari