Seija/myyjä 243, Eurokangas Hämeenkatu, Tampere

Kävimme kiireellä ke.29.5.-13 tyttärentyttäreni kanssa ostamassa tylliä hänen vanhempiensa häihin. Vilkkaasta 2,5-vuotiaasta ja kiireisestä mummista huolimatta saimme erittäin ystävällistä palvelua. Pienen tytön nukkekin huomioitiin. Kiitos vanhemmalle myyjälle (ainakin kuitissa luki Seija). Aurinkoista kesää ja hyviä myyntejä!

– Päivi Vesamäki