Sinikka, Osasto 8, Kaks, Kajaani

Tuhannet kiitokset Sinikalle erittäin hyvästä hoidostani! Olet ihminen oikealla alalla ja sinulla on kultainen sydän! Kiitos vielä kerran ja hyvää kevään jatkoa!

– Tiina H.