Sirkka Koistinen, Käpykadun kioski, Lehtikangas, Kajaani

Voi harmi kun lopetat toimintasi :(Sinun kanssa on ollut ilo asioida ja olet niin asiakaspalvelija, että!Toivottavasti tilallesi tulee samanhenkinen yrittäjä.Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuudessa!

– Asiakas 🙂