Sirkka Koistinen, Käpykadun kioski, Lehtikangas, Kajaani
Voi harmi kun lopetat toimintasi :(Sinun kanssa on ollut ilo asioida ja olet niin asiakaspalvelija, että!Toivottavasti tilallesi tulee samanhenkinen yrittäjä.Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuudessa!
– Asiakas 🙂