Tarjoilijat, Rock Cafe Wanha Hullu Poro, Levi

Kiitos hienosta ja hyvästä asiakaspalvelusta 7.3.2013. Ruoka oli erittäin hyvää niin kun yleensäkin on ja asiat toimi hyvin. Asiakaspalvelu oli erittäin nopeaa ja hyvää. Jatkakaahan saamaan malliin 🙂

– Kanansiipien syöjät