TB, Purola, Kajaani

Kiitos mieltä lämmittävästä asiakaspalvelusta kiirastorstaina 28.3! Kellokin oli jo melkein neljä ja huolto menossa kiinni tai ehkäpä jo mennyt, mutta joku ihana lähti kassalta minua auttamaan. Kiitos!!

– Mummu ja vihreä Nissan