Teemu + tiimi , Shell Nokia, Nokia
Toyotan 70 000 huolto ”vanhalla kunnon Shellillä”. Homma hoitui hienosti, auto oli pesty huollon yhteydessä ja isommat hiekat ropisteltu matoista. Huollon jälkeen sain vielä vinkit jatkoa ajatellen. Äijillä on vielä aina sellainen sopiva pelihuumori päällä. Suosittelen. Kiitos!
– Pasi Heino