Tina, Kampaamo Vision, Kerava

Kiitos hyvästä palvelusta ja ennen kaikkea positiivisesta asenteesta! Tunnelma kampaamossa oli aurinkoinen, vaikka ulkona satoikin vettä 🙂

– Satu