Touhutalo, Seinäjoki

Kiitos todella hyvästä palvelusta kahvion myyjälle! Vietin kivan kaksituntisen 4-vuotiaan poikani ja sukulaisten sekä ystäväni kanssa. Tulemme toistekin.

– Anu Raatikainen