Trukkikuski noustopihalla, Aug. Korhonen/Rautia, Kajaani

Kiitokset osoitan Aug.Korhosen konkurssimyynnissä meitä auttaneelle Herra Trukkikuskille noutopihalla.Porukkaa oli ja kyselijöitä kun kolmena päivänä siellä tavaraa kärryllä haettiin, mutta hyväntuulinen, rauhallinen ja auttavainen palvelu saatiin… Nostipa vielä apuna ostamamme ulko-oven kyytiin ettei tarvinnut vanhemman rouvan ja minun, raskaana olevan nuoren rouvan, ruveta itseään rikkomaan.Kiitos tuntui sanana melko pieneltä verrattuna tunteeseen jolla sen sanoin. 🙂

– Susanna