Tuula, Raatihuoneen S-market, Kajaani

Kiitos Tuula hyvästä palvelusta. Huomaaat kivasti asiakkaan. Sinulla on hyvä asenne työhösi. Ruusu sinulle. Jää aina hyvä mieli kassallasi.

– Ohikulkija