Vantaankosken katsastus, Vantaa

Hei, Haluaisin kiittää koko porukan Vantaankosken katsastusasemalla. Koko henkilökunta ovat aina niin ystävällisiä ja auttavaisia. Tällainen ”blondi” joka ei aina tiedä mitä papereita pitäisi näyttää ja mitä ei, niin on tosi ihanaa asioida katsastusasemalla missä henkilökunta rauhallisesti ja ystävällisesti kertovat sulle mitkä dokumentit pitää tällä kertaa antaa heille.Sääli kun auto katsastetaan vain kerran vuodessa, niin ei pääse asioimaan heidän luonaan useammin 😉

– Nina Eklund