VR konduktöörit, Rovaniemi-Helsinki/Turku

Kiitos aina iloisesta ja ystävällisestä palvelusta! Emme ole vielä tavanneet hapanta konduktööriä!

– Eija ja Keijo Peltonen + Silba-koira