Y-junan konduktööri , VR, Espoo
Kiitos kun huomasit huolestuneesti junavaunuja pälyilevät vastaaottajat, kun laituri tyhjeni ja odottamamme pieni matkustaja (joka matkusti ensi kertaa yksin junalla) ei osannutkaan jäädä pois oikealla asemalla. Pidit junan vielä hetken asemalla, ja kehotit minua tulemaan vaunuun katsomaan. Onneksi matkalainen löytyikin heti, eli loppu hyvin kaikki hyvin.
– Liisa