Asiakaspalvelu | Page 263 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Saunaemännät Sanna-Mari ja Helena, Naantalin kylpylä

Teitte viikonloppumme odotetun kohokohdan kylpylässä meille helpoksi ja ihanaksi, kun pääsimme avustamaan puolisoitamme saunassa. Näin saimme mahdollisuuden nauttia vedestä ja ihanasta auringonpaisteesta ulkoaltailla. Kaunis kiitos huomaavaisesta palvelusta.

– Ritva-Liisa Seppänen ja Sören Ahinko

Kristiina, Prisma Kesäpiha, Pori

Kiitos. Kannoit ystävällisesti kompostikuivikesäkin autooni etten likaistaisi omia vaatteitani (olin kantanut säkin jo kassalle). Sanoit, että teillä on työvaatteet sitä varten, ettei likaantumiset haittaa. Minuakaan se ei olisi haitannut, mutta huomaavainen asenteesi lämmitti mieltäni 🙂

– Kristiina Ö

Anna-Maria Korpi, Itä -Uuudenmaan maistraatti, Helsinki

Kiitos nopeasta ja asiantuntevasta palvelusta kotimyyntiasioissa. Olet ihminen joka on todella kuluttajan asialla. Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle.

– Anna-Liisa ja Erkki A.

Raili, Kirjastoauto, Sievi

Kirjastoautovirkailija Raili ilahdutti meitä täällä Sievin Vanhakirkolla koko talven – harmi Sievin kunnalle, että hän sai työpaikan kotipaikkakunnaltaan…

– Raili Pakanen

Tina, Kampaamo Vision, Kerava

Kiitos hyvästä palvelusta ja ennen kaikkea positiivisesta asenteesta! Tunnelma kampaamossa oli aurinkoinen, vaikka ulkona satoikin vettä 🙂

– Satu

Sami Takala, Eläinklinikka Takala, NURMO

Vierasesineen poistoleikkausTotti-koiralta poistettiin pieni nalle mahalaukusta. Menimme klinikalle ns. hätätapauksena, kun kaikki ajat olivat jo menneet, silti meitä kohdeltiin todella mahtavasti ja koko henkilökunta oli hoidossa mukana. Ilman kiireleikkausta koiramme olisi voinut kuolla viikonlopun aikana. Rakas koiramme on kovaa vauhtia tervehtymässä, vauhtia piisaa joten täytyy hillitä, että ompeleet pysyvät matkassa mukana ! Kiitän puolisoni ja koiramme kanssa sydämen täydeltä asiantuntevaa lääkäriä ja koko henkilökuntaa ! KIITOS

– Matleena Salo

Sami Takala, Eläinklinikka Takala, NURMO

Vierasesineen poistoleikkaus.Totti-koiralta poistettiin pieni nalle mahalaukusta. Menimme klinikalle ns. hätätapauksena, kun kaikki ajat olivat jo menneet, silti meitä kohdeltiin todella mahtavasti ja koko henkilökunta oli hoidossa mukana. Ilman kiireleikkausta koiramme olisi voinut kuolla viikonlopun aikana. Rakas koiramme on kovaa vauhtia tervehtymässä, vauhtia piisaa joten täytyy hillitä, että ompeleet pysyvät matkassa mukana! Kiitän puolisoni ja koiramme kanssa sydämen täydeltä asiantuntevaa lääkäriä ja koko henkilökuntaa ! KIITOS

– Matleena Salo

Sinikka, Osasto 8, Kaks, Kajaani

Tuhannet kiitokset Sinikalle erittäin hyvästä hoidostani! Olet ihminen oikealla alalla ja sinulla on kultainen sydän! Kiitos vielä kerran ja hyvää kevään jatkoa!

– Tiina H.

Kirsi Ojamo, Harjula Setlementti, Lahti

Kiitos sinulle ystävällisestä ja lämpimästä ohjauksesta Pitkäaikaistyöttömien Kuntosaliryhmässä (7.9-30.11 ja 11.1-19.4) Harjulassa! Oli aina kiva tulla ryhmääsi kun olit aina niin hyväntuulinen ja innostava vetäjä! Lämmin kiitos myös kaikille muille ryhmämme osallistujille! Meillä oli kiva ryhmä, eikö vaan? Kiitoksia myös kaikille Kirsin tuuraajille ja Hannalle! Oikein ihanaa, niin kevättä kuin kesää teille kaikille!

– Seppo Virtanen

Saunalahti

Ns. kakkosluokan kansalaisena, eli luottotiedoissa häikkää, olen saanut Saunalahdelta sinnepäin olevan maksuhistoriani perusteella tuotteita laskulle, viimeisimpänä mobiililaajakaistan, joka aiemmin oli itsellä mallia prepaid, lue älyttömän kallis. Sairauksieni aiheuttama henkillökohtainen konkurssi sekä sen myötä seurannut itsetunnon heikkeneminen kohenee joka kerta kun tilaan jotain tai muuten vain asioin Saunalahden asiakaspalvelun kanssa. Kiitos Saunalahti!

– Kari