Lähetä oma kiitoksesi
Sara, Danske Bank, Helsilnki
Lämmin kiitos Danske Bankin chat-palveluun Saralle. Olipa iloista ja nopeaa palvelua. Ratkaisu kysymykseeni löytyi ripeästi. Terveisin Lauri Tuomi
-Lauri Tuomi
Krista Matara, Tampereen Kauneusateljee, Tampere
Krista on aina iloinen, positiivinen ja asiantunteva. Krista pitää hyvää huolta kanta-asiakkaistaan. Olen kerta toisensa jälkeen vaikuttunut siitä, miten paljon Krista panostaa yksilölliseen palveluun, tuntee ja pitää yllä hoitohistoriaa ja osaa sovittaa palvelunsa kulloiseenkin tilanteeseen. Krista osaa hienolla tavalla suositella myös ihonhoitovinkkejä tyrkyttämättä mitään tuotteita. Osa vinkeistä on hyvin luonnonläheisiä kotikonsteja. Plussaa myös siitä, että Krista avoimesti kertoo ja jakaa oppejaan ruokavalion vaikutuksista ihoon. Todella kokonaisvaltaista ja asiantuntevaa palvelua, jota useiden vuosien asiakaskäyntien perusteella uskallan kyllä lämpimästi suositella.
-Satu
Henkilökunta, Talohuolto Paloneva, Kauhajoki
Apu tuli heti samana päivänä kun soitin pitkään jatkuneesta ongelmasta. Palvelu oli ystävällistä ja työhön sitoutunutta. Mitään siivottavaakaan ei jäänyt, vaikka tuketta oli viemäriputkessa riittämiin. Hyvää kokonaisvaltaista palvelua!
-Röörit auki
Henkilökunta, Tesoman Apteekki, Tampere
Sydämelliset kiitokset suurenmoisesta palvelusta näinä kiireisinä Koronan päivinä. Palvelu on aina ystävällistä, myös puhelimessa. Jaksatte kärsivällisesti neuvoa lääkkeiden saamisessa, ja kaikki on hoitunut hienosti. Tunnen oloni turvalliseksi. Toivon teille jaksamista ja terveyttä <3
-Ritva Ojanperä
Koko henkilökunta, K-Supermarket Saari, Helsinki
Suurenmoisen Kaunis kiitos erinomaisesta asiakaspalvelusta ja ”venymisestä” kun minun alunperin jonkinmoisesta väärinymmärryksestäni johtuen alkoi tämä tapahtumien ketju, joka teidän toimesta hoidettiin kuitenkin täydellisesti maaliin asiakasta kuunnellen ja palvellen. Onnittelut myös kauppiaille, kun ovat noin hienoa porukkaa osanneet palkata ja pitää talossa <3 Tsemppiä ja voimia teille kaikille pitkiin päiviin näinä aikoina. Lämmöllä, Minttu&Timo Mustonen
-Minttu
Tiivi, Hollola
Tilasin uuden terassin ulko-oven myyjältä. Kokoajan olin tietoinen: ovenne tilaus on saapunut, oveanne aloitetaan kasaamaan. Toimituspvm, kuljetusliike kysyi, mihin haluan lavan. Asennus sovittuna päivänä. Viikon jälkeen ovi ei auennut, aamulla soitto firmaan, 5 min työnjohtaja soitti ja ovi korjattiin iltapäivällä. Todella loistavaa!
-Marja Savioja
Rauno ja Sami Romo, Päijät-Hämeen hautauspalvelu, Lahti
Lämpimät kiitokset ystävällisestä, hyvästä palvelusta.
-Atso ja Eila Hiltunen
Inkeri Saarinen, Peijaksentiellä sairaala, Hematologian osasto, Vantaa
Halusin kiittää lääkäriä Inkeri Saarista, joka tukee minua tässä vaikeassa tilanteessa. Kiitos paljon huolellisesta huomiosta ongelmiini.
-Lilia Satkovskaia
Kuljettaja, Lähitaxi, Kirkkonummi
Olin torstaina 26.3 aamutuimaan asioimassa Kirkkonummen City Marketissa. Palatessani kaupasta ajoin autoni keskelle lähes tyhjää parkkipikkaa. Soitin pitkähkön puhelun jonka jälkeen liikkeelle lähtö jäi yritykseksi, auto ei käynnistynyt. Virran voimakkuus oli laskenut niin alas ettei startti jaksanut. Nostin konepellin ja tein silmämääräistä vikadiagnostiikkaa. Löystynyt akun kaapeli oli ilmeinen syyllinen. Nykyautojen työkaluvalikoima on niukka ja niinpä en minäkään voinut tehdä asialle mitään. Joku autoileva asiakaskin kyllä parkkipikan reunaan saapui mutta tilanteeni ei heitä hätkäyttänyt. Kävin eräältä tulijalta kysymässä apua. Minulla oli kaapelit, olisi tarvinnut vain pienen sähköiskun. Hän katsoi autonsa akkua mutta totesesi sen olevan niin suojatuksi ettei siihen pääse käsiksi ilman työkaluja. Olin ratkaisemassa asiaa soittamalla tuttavalleni kun viereeni ajoi LÄHITAXIN auto. Kuljetteja vinkkasi käsimerkillä autoni ylösnostettuun konepeltiin. Arvasin avun tulleen joten lopetin puhelun. Olin oikeassa. Kuljettajalla oli apukäynnistin kädessään kun hän tiedusteli ongelman syytä. Siitä apu löytyi ja auto käynnistyi. Kiitos Sinulle brändinne palveleva edustaja.
-Kia Venga
Reija Kenttä, Seo, Merikarvia
Loistavan tilannetajun omaava, upeaksi asiakaspalvelijaksi syntynyt REIJA KENTTÄ osoitti taas kerran, miten asiakkaasta välitetään, vaikka oma työaika oli käytännössä jo loppunut. Terveisin paljon omaa työaikaa ja turhia ajokilometrejä säästänyt kiitollinen traktorin tankkaaja. ETÄHALAUS!
-Juha