Opettajat | Page 167 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Sirkku Haapala, Kaurialan lukio, Hämeenlinna

Matikan koe (lyhyt matikka). Arvosana 10.Lopussa palaute, joka jäi ikuisesti mieleeni.SELKEYDEN HUIPPU!Ope osasi opettaa selkeästi ja sai minut kiinnostumaan laskujen harjoittelusta.

– Anne Henttinen

Briitta Hiitola, Omnia/Aikuisopisto, Espoo

Tiedon saaminen ja omaksuminen tuottaa TUSKAA. Opettaja siihen ”rennosti keskellä vaatteita” Ihanaa kun osaa tukea ja lohduttaa!

– Carita

Kalevi Suojanen, Suomen Liikemiesten Kauppaopisto, Helsinki

Oikeusopin tunnit sujahtivat vauhdilla, kun Kalevi esitti oppejaan tarinoiden muodossa. Kiitos, että saamme jälleen muistinvirkistystä Ajatusten Aamiaisessa!

– Ylva Huuhtanen

Miia Kesto, Linnalan koulu, Imatra

Suuri kimppu ruusuja Miialle siitä, että olet tänäkin vuonna jaksanut kannustaa ja innostaa 3 E luokkaa! Erityismaininta vielä luokkahengen ylläpitämisestä! Tämän luokan lapset kasvavat varmasti nollatoleranssiin kiusaamisen suhteen. Aurinkoista kesää ja neljännellä luokalla tavataan!

– Sari

Muisto Pitkänen, Keskustan ala-aste, Rovaniemi

Muisto Pitkänen oli v. 1971-72 herttainen, vienosti hymyilevä opettaja, josta jäi eka-tokaluokkalaiselle hyvä muisto. Olen nähnyt Muiston ulkoilevan usein ja vielä vuosia sitten monta kertaa ajattelin pysäyttää hänet toteamalla kuinka hitaasti hän on vanhentunut noista ajoista.

– Helena Marttinen (o.s. Hintsala)

Leena Sitomaniemi, Hämeenlinnan Normaalikoulu, Hämeenlinna

Leena, aina ystävällinen ja leppoisa, jaksaa välittää kaikista lapsistaan, vuodesta toiseen, niin äitimäisellä tavallaan ja auktoriteetillaan, kuin olla voi. Esikoiseni 2 ensimmäistä kouluvuotta ovat menneet mukavasti, ja haikeana tyttö jättää opettajansa siirtyessään kolmannelle uuden opettajan hoiviin. Mutta toisaalta tuttu matka jatkuu, pikkusiskon saapuessa samalla Leenan luokalle aloittamaan omaa koulutaivaltaan. Kiitos Leena!

– Satu

Markku Mutanen, Korson ylä-aste, Vantaa

Kiitos ammattitaitoisesta ja lapsia kunnioittavasta ja perheet huomioon ottavasta ja avoimesta työstäsi lapsemme parhaaksi. Voimia kestää haasteet.

– Minna Väänänen

Ritva Erkkilä, Hintan ala-aste, Oulu

Ritva-opettaja on jo eläkkeellä ja Henrikin on jo nuori aikuinen (18v). Mutta edelleenkin muistelemme lämmöllä Henrin kolmen ensimmäisen luokan opettajaa Ritvaa. Niin oikeudenmukaista ja huolehtivaa opettajaa meidän perheessä ei hänen jälkeensä olekkaan tullut vastaan – valitettavasti. Suuret kiitokset Ritvalle menneistä vuosista ja kaikkea hyvää jatkossakin Sinulle!

– Irmeli Holappa ja hänen poikansa Henri

Erkki Schalin, Laurea, Leppävaara

Sinun ansiostasi kaikista pisimmätkin päivät koulussa ovat olleet aivan mahtavia. Hyvää kesää.

– Juha

Sirpa Saari, Pirkanmaan ammattioppilaitos, Pyynikintien toimipiste, Tampere

Kiitos innostaville ja kannustaville opettajille! Nämä kiitokset koskevat myös Nina Eskolaa, nimi ei mahdu viivalle, siinä on vain yhdelle nimelle paikka 🙁 Olen juuri valmistunut ylioppilaspohjaisesta lähihoitajakoulutuksesta ja opiskelu on ollut ilo! Me teimme historiaa ensimmäisinä Suomessa ja kokeilimme vanhustyön koulutusohjelmaa verkkopainotteisena nuorisopuolella. Suosittelen, tämä toimii! Nina ja Sirpa ryhmänohjaajina olivat mainio kaksikko ja kumpikin omalla luonteillaan ja kyvyillään tekivät opiskelusta KIVAA! Opettajana ei varmaan ole helppoa aloittaa ihan uutta tapaa opiskella kun on tottunut siihen tavalliseen tuntiopetukseen. Nämä kaksi kuitenkin olivat niin innolla ja mielenkiinnolla mukana että omatkin epäilykset hävisivät! Me teimme sen yhdessä, kiitos ja iso halaus molemmille! Ps. mehän nähdään vielä ryhmän kanssa, ja te saatte myös molemmat tulla paikan päällä! Paiskataan tassua kun tavataan 🙂

– Jasmin Vesala