Lähetä oma kiitoksesi
Aira Koivumäki,
Harjoitellessamme kaunokirjoitusta vuonna 1972 äidinkielenopettajamme Aira Koivumäki nosti vihkoni kaikkien nähtäväksi ja totesi: ”Katsokaa, tämä tyttö kirjoittaa kuin enkeli”. Muistan Aira-opettajan sanat vieläkin aina, kun joku kehuskelee työpaikalla kaunista käsialaani.
– Katariina
Maarit, Sussu, Pirjo, Phil ja ihan kaikki , Montessorileikkikoulun opet ja koko henkilökunta, Kajaani
Haluamme kiittää teitä mahtavan hyvästä hoidosta, jota kaikki lapsemme ovat saaneet teiltä, Kajaanin Montessorileikkikoulun opettajat. Myös Te itse olette Aurinkoja ja Tähtiä. Älkää lannistuko valtakunnan julkisuudessa olleita keskusteluja päivähoidon laadusta, Teitä me voimme ainoastaan kiittää iloisin mielin. Näemme, kuinka sydämenne on työssä mukana. Toivomme teille iloa ja jaksamista edelleenkin!
– Tiina ja Lasse Lautamies
Tiihonen Johanna, Tapaninvainion sivukoulu, Helsinki
Kannustava, positiivinen, ammattitaitoinen, iloinen ope Johanna. Opetti tokaa luokkaa Immolassa lukuvuonna 2006-2007.Ruusuiset kiitokset Johannalle !
– Eräs äiti
Marjo Vuorijärvi, Niinistön koulu, Valkeala
Opettaja jämpti ja ammattinsa osaava. Kuuntelee vanhempia ja oppilaita tekee johtopäätöksensä vasta sen jälkeen. Toimii avoimesti ja on aito. Näkee asioissa aina jotakin positiivista / hyvää.Opettaja joka jaksaa tehdä työnsä hymyillen, huonoista päivistä / hetkistä huolimatta, ansaitsee kiitoksen!
– Kati Miettinen
Outi Toppila, Veikkolan koulu, Kirkkonummi
Helmi aloitti ekaluokan ainoana ulkopuolisena oppilaana. Pelko ja yksinäisyyden tunne oli suuri. Oli todella mukava jättää Helmi koulun pihalle, kun Outi tuli ja otti Helmiä kädestä kiinni. Eikä päästänyt irti.Nyt Helmi menee täysillä muiden tyttöjen mukana – ja tykkää opiskelusta.Outi on jäänyt äitiyslomalle, mutta Helmi muistelee lempiopettajaansa lähes päivittäin. Kiitos, Outi!
– Helmi G. ja Anne Tuomoja
Mirja Siivo, Hiivolan koulu, Riihimäki
Mirja Siivo oli lempeä ja pitkämielinen, kaikista oppilaistaan ihanasti huolehtiva opettaja. Pikku koulussamme oli helppo pienen koululaisen aloittaa koulutiensä.Uskon, etten ole ainoa oppilas, joka muistelee Mirjaa erityisellä lämmöllä. Mirja on nyt ollut eläkkeellä kohta kymmenen vuotta, ihania eläkepäiviä hänelle!
– Anu
Ankkarin aikuisväki, Ankkarin esikoulu (Janka), Tampere
Kiitos kuluneesta, aivan mahtavasta eskarivuodesta! Te jaksatte hymyillä harmaimpinakin aamuina. Se tekee äidinkin aina hyväntuuliseksi koko päiväksi.
– Äippä
Kaisa Neimala, Vuoksenniskan yläaste/eläkkeellä, Imatra
Yläasteen lopussa äidinkielenopettaja Kaisa Neimala antoi jokaisesta luokan oppilaasta lyhyen luonnehdinnan. Jotain positiivista jokaisesta nuoresta.Minun vuorollani Kaisa sanoi: ”Olli on sellainen selviytyjä. Kun meitä muita ei enää ole ja täällä on vaan torakat niin Olli on vieläkin täällä.” Minulle tuo on ollut tavattoman tärkeä tieto, josta on ollut apua monessa välissä. Kiitos siitä.
– Olli Kuismanen
LN-koulutusohjelmat opettajat , Tampereen sosiaali- ja terveysalan opisto, Tampere
Te kolme opettajaa, jotka samassa huoneessa majailette siellä kakkoskerroksessa ja opetitte minua LN-koulutusohjelmassa: Iso kiitos loistavasta opetuksesta sekä jättihalaukset, olette loistotyyppejä kaikki! Hyvät eväät olen teiltä ammatilliseen kasvuuni saanut, sekä paljon tukea mieltä painavissa asioissa. Olette aidosti kiinnostuneita opiskelijoistanne, ja se on minusta erittäin ihailtava piirre varsinkin kun tietää kaiken koulun kiireen. Aurinkoisia työpäiviä toivottelen teille nyt ja aina! 🙂
– DIAK:n sosionomiopiskelija