Lähetä oma kiitoksesi
Kristiina Héllen, Vistan koulu, Paimio
Kiitos Kristiina, että olet niin posiitivinen ja kannustat oppilaita parempaan. Kaikki asiat hoituvat! Kanssasi on ilo tehdä yhteistyötä!
– Satu Kevo
Jarianna , Kaivokselan ala-aste, Vantaa
Poikani Olli oli viimetalven Kaivokselan ala-asteella kuudennella luokalla ja luokan oma opettaja Jarianna on tällainen kannustava opettaja. Iso kiitos hänelle.
– Leena
Uuraisten koulukeskuksen opettajat, Uurainen
Suuret kiitokset Uuraisten koulukeskuksen ala- ja yläkoulun opettajille ja muulle henkilökunnalle upeasta lauantain koulupäivästä 31.1.09! Turvallisuusopetus järjestettiin ja toteutettiin todella hienolla tavalla. Oppiminen monipuolisten tieto- ja tehtäväpisteiden kautta oli tehokasta paitsi oppilaille myös mukana olleille vanhemmille.Ja mikä tärkeintä päivässä sai aistia oikean yhdessä tekemisen ilon!Seuraavaa yhteistä tapahtumaa odottaen 😉
– Tyynelän Sinikka
Sirpa Lehtonen, Hollolan yläaste, Hollola
Olen ikuisesti kiitollinen sinulle siitä että voin työskennellä haluamallani alalla, hoitoalalla. Sinä järjestit asian lääninhallituksen kanssa niin että pääsin opiskelemaan lähihoitajaksi. Ja tällä hetkellä aloitan opinnot sairaanhoitajaksi:) Kiitos sinulle Sirpa!
– Hymytyttö
Virpi Blomster, Kallinrannan palvelukeskus, Keminmaa
Virpi on erittäin ystävällinen, huomaavainen ja kannustava ihminen oikealla paikalla. Hänellä on ”sydän paikallaan” hoivatessaan asiakkaitaan, työkaverina symppis ja opiskelijat saavat häneltä asiantuntevaa ohjausta. Kiitos Virpille!
– Sisko Volotinen
Paavo Suominen, Peruskouun yläaste, Haukipudas
Nuori kapinallinen. Koulumotivaatio nolla, koska useita pettymyksiä aikuisia kohtaan. Itsetuntokin heikko vanhempien myrskyisän eron jälkeen. Paavo näki kuitenkin minussa piilevät kykyni. Tsemppasi ja niin minäkin sain kiitettäviä arvosanoja ensimmäisen kerran. Etenkin positiivisuutesi ja huumorintajusi on ollut elämän nuoranani useinkin. Elämä on hauska seikkailu, jonka läpi kannattaa kulkea hymyssä suin, avoimin silmin.
– Eija os. Annunen
Jouko Konkarikoski, Mikaelinkoulu/Pernon yksikkö, Turku
Opettaja, nyt jo edesmennyt, oli poikani opettaja hurjimmassa murrosikäkriisissä eli 7. ja 8. luokalla. 7.luokan keväällä vuotuisessa palautteessa kerroin opettajalle, että olisi kiva, jos edes joskus opettajan puhelinsoiton aihe olisi positiivinen eikä aina vain niitä negatiivisia asioita. Kesäloma tuli ja meni. Alkoi 8. luokka. Noin puolentoista kuukauden kuluttua koulun alkamisesta puhelimen soidessa näin jälleen kerran, että opettajalla on asiaa. Alkutervehdysten jälkeen kysyinkin, mikä asia nyt on pielessä. Opettaja nauroi ja sanoi, ettei mikään. Hän vain oli muistanut keväisen palautteeni ja päätti ylllättää minut kertomalla, että koulunkäynti oli alkanut tosi mallikkaasti ja kaikki oli oikein hyvin. Samalla hän suhtautui optimistisesti koko kouluvuoden jatkumiseen. Niin se jatkuikin siihen asti, kunnes hän sairastui ja joutui jäämään pois työstä. Hän oli Opettaja isolla kirjaimella.
– Pirjo Laulajainen
Markku Järvinen,
Loimaalla, Hirvikosken koulussa työskentelee (ymmärtääkseni vieläkin) Järvisen Markku, joka joitain vuosia sitten opetti nyt kaksikymppistä poikaani koulutaipaleen ala-astevuosina. Joka todistukseen hän kirjoitti numeroiden saatteeksi muutaman kannustavan lauseen, kuten ”olet saanut Luojalta lahjaksi paljon” tai että ”olet lahjakas kaveri”… Yksi oli lahjakas koulussa, toinen sosiaalisesti, joku urheilussa… jokaisesta hän löysi kaunista sanottavaa! Tänä päivänä, kun poikani nyt varusmiespalveluksen päättyessä miettii uravalintoja, on opettajan ammatti ollut yksi mahdollinen ja hän on keskusteluissamme tuonut ilmi, että hän haluaisi olla ”sellainen opettaja kuin Markku oli”! Eli kirjojen opit olivat tärkeitä, mutta tärkeintä oppia oli varmasti se, miten suhtaudutaan kanssaeläjiin!
– Kirsi Tiltti-Heikola
Marjatta Kinnunen, yläaste, Pyhäselkä
Kiitos Marjatta oppilaiden kannustamisesta ja positiivisesta rohkaisemisesta. Minulla on sellainen mielikuva, että Marjatta olisi jopa seiskaluokalla kirjoittanut jokaiselle oppilaalle arvosteluvihkon taakse joulu- tai kesäterveisinä jonkin mukavan kannustuksen.
– yksi vanhemmista
Jouni Hämäläinen, Uuraisten kunta, Höytiän koulu, Uurainen
Molemmat lapsemme ovat olleet Jounin opissa ja kehuneet sekä viihtyneet. Erityisesti liikuntaan ja historiaan Jouni on saanut oppilaat innostumaan.Kiitos ja menestystä jatkoon.
– Päivi Paananen