Opettajat | Page 182 of 218 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Opettajat, Jokivarren koulu, Orimattila

Sähköisen ”reissuvihon” Wilma-järjestelmän kautta opettajat kertovat myös koululaisten onnistumisista vanhemmille. On mukava kun välillä tulee myös ruusuja onnistumisista / käyttäytymisestä. Toivottavasti opet muistavat kertoa positiiviset asiat myös suoraan oppilaalle. Se tuntuu varmasti paljon paremmalta kuin vanhemman välittämä viesti : ).

– Äiti

Kirsi Kumpuvaara-Virkkala, Kempeleen naisvoimistelijat, Kempele

Lapseni on jo 3 vuotta käynyt alle kouluikäisten lasten liikuntaleikkikoulussa Ylikylän koululla ja aikoo vielä yhden vuoden käydä. Liikkarissa on AINA mukavaa ja KIRSI ON YLIVETO OHJAAJA! Milloinkaan ei ole liikkarin jälkeen kuulunut ”että olipas tylsää”, vaikka joskus ehkä lähteminen onkin ottanut voimille. Aina on ollut kivaa ja opittu uusia asioita, saatu uusia ystäviä ja Kirsi iloisena ja reippaana paikalla. Toivottavasti Kirsi jaksat vielä jatkaa pitkään tätä mahtavaa harrastusta niiden monien muiden tehtäviesi joukossa! ISOT KIITOKSET SINULLE!

– Moni muu vanhempi varmaan samaa mieltä

Reijo Oksala, Kyminkartanon koulu, Kotka

KIITOS tästä vuodesta! Olet hauska, innostava, ymmärtävä, silti jämäkkä ja tarpeeksi vaativa. Hyvää Kesää!

– -Vanhempi-

Hanna Ypyä, Savon ammatti- ja aikuisopisto, Kuopio

Kiitos Hannalle hyvästä matematiikan opetuksesta ja kannustuksestasi!Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen!

– Sari ja Jarkko

Maarit Tohmola,

Meillä on ollut suuri ilo saada Maarit toistamiseen lapsemme opettajaksi yläasteella. Maaritin erinomaisiin ominaisuuksiin kuuluu lapsen persoonan kunnioittaminen, reiluus ja huumorintaju. Murrosikäiset eivät ole helppoja tapauksia, mutta Maarit ymmärtää nuorten kuviot ja osaa ohjata heitä lempeän määrätietoisesti. Myös oppilaat pitävät Maaritista paljon. Vanhempain vartista lähtee sillä mielellä, että yhteistä kasvatustyötä tehdään nuoresta yhtälailla välittäen. Lämmin kiitos arvokkaasta työstäsi!

– Eija-äiti

Liisa Silvennoinen, Keskuskoulu, Porvoo

Tyttäreni sai opettajakseen Liisan muuttaessaan Porvooseen. Kolmen vuoden ajan sain seurata lapseni mielekästä koulunkäyntiä, joka lahjakkaan, innostavan, luovan, lapsista aidosti välittävän ja työtään sydämellään tekevän opettajan ansiosta kantaa edelleen kaiken aikaa.Kiitoksen ansaitsee mielestäni säännöllinen yhteydenpito ja tiedottaminen kotiin sekä avoin ja välitön vuorovaikutus opettajan ja koko luokan lasten kesken.Lisäksi Liisan pitkäjännitteinen työ mahdollisti, vahvisti ja opasti mm. musiikin kautta niin omani kuin luokan muidenkin lasten mahdollisuuden kokeilla, löytää ja vahvistaa niitä ominaisuuksia ja lahjakkuuksia, joita jokaisessa lapsessa on!Lämmin kiitos Liisalle!

– Johanna Saari

Saara Eskola, Lohjan kaupunki/Järnefeldtin koulu, Lohja

Kiitän Saaraa erityisesti nuorten ymmärtämisestä.Antamalla uusia mahdollisuuksia ja luottamalla nuoriin, hän on osoittanut olevansa pätevä ammattiinsa lasten kasvattajana/opettajana.Hänen tapansa toimia on esimerkillinen ja palkitsee myös nuoria ja opettaa huomaamaan miten tärkeä merkitys on luottamuksella.

– Hanna Alanen

Anna-Maria Majava, Seurakuntaopisto, Järvenpää

Aloitin opiskelut syksyllä 2004, jolloin tutustuin Anna-Maijaan. Mulla on ollut paljon kaikenlaisia vaikeuksia opiskelujen aloittamisen jälkeen, mutta A-M on aina ollut valmis ja halukas kuuntelemaan, auttamaan ja halaamaan. Sydämessäni on varmasti aina päällimmäisenä tapaus, kun sairastuin, ja A-M tuli silloisen ryhmäni kanssa minua sinne katsomaan. A-M on Ihminen, joka välittää, ja saa toisetkin välittämään

– Satu Saarinen

Jouni, Saviniemen koulu, Anjalankoski

Kiitokset Saviniemen koulun 1 b:n Jouni-opettajalle mahtavasta opetuspanoksesta kuluneena vuonna. Vuosi sitten laitoin haikein mielin pienen ujon ekaluokkalaiseni koulupolulle. Hän luokkalaisineen sai aivan ihastuttavan ja lapsia inspiroivan opettajan. Lapsestani on kuoritunut reipas koululainen, ja siitä kiitos Jouni- opettajalle. Jokaisella oppilaalla pitäisi olla samanlainen ”Jouni-ope”! Kiitokset kuluneesta vuodesta ja oikein hyvää ansaittua kesälomaa!!

– Oppilaan Äiti

Teemu Varis, Noljakan ala-aste, Joensuu

Tämä tarina tapahtui -90 luvulla, jolloin tyttäreni ensimmäisen luokan opettajana aloitti Teemu. Tyttäreni oli luonteeltaan hyvin arka ja ujo. Teemun aktiivinen ja positiivinen kannustaminen auttoi itsetunnon kohoamiseen yhdessä kotiväen kanssa koko ala-asteen ajan. Minna on tällä hetkellä hyvän itsetunnon omaava nuori nainen, josta suuri kiitos lankeaa Teemulle. Kiitoksia ei mielestäni voi koskaan saada liikaa eikä koskaan ole liian myöhäistä niitä antaa. Värikästä syksyn jatkoa toivoen!

– Minnan äiti Riitta