Asiakaspalvelu | Page 257 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Marianne Koskelo, Kainuun Peruukkipalvelu, Kajaani

Kiitos Marianne uudesta peruukista! Istuu todella hyvin. Kiitos myös erinomaisesta muotoilusta. Leikkasit minulle niin omalta tuntuvan tukan.

– Kalju ei kaikkia kaunista!

Vesa Hyyryläinen, PaltamoPandion, Paltamo

Villiyrttikurssi Kainuun Opistolla Mieslahdessa 03.-04.6. Saimme opastuksellasi sukeltaa villiyrttien, hyönteisten, lintujen ja koko luonnon ihmeellisen ihanaan maailmaan. Välillä olimme hurmoksissa esittäessäsi Eino Leinoa lausuen ja laulaen. Mahtavaa sielun, hengen ja ruumiin ravintoa. Kiitos! Hienoa, että olemme saaneet sinut tänne Kainuuseen. Kaikkea hyvää sinulle ja Heljälle elämäänne! Kiitos myös Kainuun Opistolle kurssin järjestämisestä. Ihana henkilökunta ja hyvä ruoka ja upea luonto ympärillä tarjoavat loistavat puitteet kaikenlaiselle toiminnalle!

– Hortoilija

Merja , Raatihuoneentorin S-market, Kajaani

On ilo asioida kassallasi, olet aina niin iloinen ja positiivinen. Tulee hyvä mieli toisillekin. Jatka samaan malliin.

– Asiakas

Maija Räyttyä, Raudasjärven kristillinen opisto, Ylivieska

Kiitos Maija Räyttyälle erikoisen hyvästä asiakaspalvelusta, hän hoiti yöpymisasiani kuntoon. Todella harvinaista herkkua, näin hyvä asiakaspalvelu. Kiitän myös itse huonetiloja, jossa yövyin. Niin siistiä, ettei suurennuslasillakaan likaa olisi löytynyt. Toivon kristilliselle kansanopistolle oikein hyvää jatkoa ja varmaan tulen käyttämään uudestaan yöpymispalveluja, jos olen reissun päällä.

– Matkailijanainen Rovaniemeltä!

AP-Hyvärinen, Kajaani

Kiitos mainiosta asiakaspalvelusta ja mukavasta tunnelmasta! Olette ymmärtäneet, että autohuoltokin on asiakaspalvelua. Nuoren naisenkin oli mukava käyttää autoa teillä, ja tulen varmasti uudelleen!

– Audikuski

Heli, Fransmanni, Kuopio

Kiitos Helille, työvuorossa Fransmannin terassilla ke 5.6. 18:30. Olit luonnikkaan reipas ja iloisen ystävällinen tarjoilija, terveisiä vaan esimiehille! Hän on todellinen ”helmi” asiakaspalvelussa. Tällaiset pontevat nuoret naiset ovat yrityksenne kivijalka. Tulemme Kuopioon taas joskus uudelleen ja ehkäpä ensikerralla mahduimme myös yöpymään Puikkariin.

– Onnelliset ruokailijat Helsingistä

Lehtikankaan apteekki, Kajaani

Kiitokset varttuva neito asiakaspalvelusta. Kanssasi on mukava asioida. Olet oikea asiakaspalvelun helmi.

– J.R

Minna, Katugrilli, Lahti

Mahtavan nopeaa työskentelyä ja iloisuutta la 1.6 yöllä. Huomasin että olit väsynyt, mutta jaksoit vaan hymyillä ja palvella meitä asiakkaita joita riitti jonoksi asti. Tilauksia otit koko ajan vastaan ettei kukaan edes hermostunut jonottamiseen. Olet Paras grillimyyjä ikinä. Hyvää palvelua, joten tulen kyllä käymään jatkossakin. Ja ranskalaisetkin oli parhaimpia, sopivan rapsakoita eikä mitään löllöjä.

– asiakas, makkaraperunat ja kolmet ranskalaiset

Jukka J, Musta Pörssi, Verkkokauppa

Kyselin kiintolevystä, jota ei ollut enää varastossa ja päädyin sitten avuliaan myyjän jatkokyselyiden perusteella kyselemään kameroistakin ja sain loistavia vinkkejä uuden kameran varalle. Hyvää asiakaspalvelua. Kiitos. Jo toinen Keskon myyjä, jota pitää kiittää. Toinen on Lippulaivan Anttilassa, pitää luntata nimilapusta, ketä kiittää! Kiitos kärsivällisestä ja hyvästä asiakaspalvelusta!

– Katri Niskanen

Tuntematon Herrasmies, VR-YHTYMÄ OY, Helsinki

Junassa H 357 2.6. klo 16:34 – 17:17 matkalla Kotkasta Kouvolaan palvellut konduktööri toimi hienosti:junanvaihtoon Kouvolassa Lahden junaan oli aikaa vain 5 minuuttia, juna lähtee eri laiturilta ja portaat olivat huoleni, joten epäilimme vaikean kävelyni takia ehtisinkö lähtevään junaan. Kysyin sitä. Hän arveli että ehdin. Kun tulimme junasta ulos, oli hän laiturilla ja ohjasi meidät hissille, ja saattoi toisella laiturilla junaan asti, sekä kertoi soittaneensa veturiin että odottavat jos emme muuten ehtisi ajoissa.Olin sekä hämmästynyt että äärettömän kiitollinen näin hienosta palvelusta ja auttamishalusta.Tämä palvelualttius kruunasi matkamme!SUURET KIITOKSET UPEALLE MIEHELLE!

– Maija ja siskot