Lähetä oma kiitoksesi
Neitonen Bio Rexin Sellon Infopisteessä, Espoo
Olimme ulkopaikkakuntalaisina lauantaina 1.6.2013 menossa Espoon Selloon vasta avattuun uuteen myymälään, Teknik Magasinetin. Kyseistä liikettä ei löytynyt vielä sähköisistä ilmoitustauluista, joten olimme ihan hukassa ko. ostoskeskuksessa. Infopistettäkään emme löytäneet, joten päätimme kysyä apua Bio Rexin infokioskista. Siellä oleva naishenkilö yritti etsiä meille tietoa, muttei sitä löytynyt. Hän opasti meidät lähellä olevaan jäätelökioskiin, joka pitää Sellon infopistettä. Vaan noin hellepäivänä siellä oli melkoinen jono. Jäimme jonottamaan. Tuokion päästä Bio Rexin naishenkilö tulikin luoksemme kertomaan, että hän oli löytänyt etsimämme liikkeen paikan ja neuvoi meille tien sinne. WAU! Näin upeata asiakaspalvelua saimme, vaikkei se varmaankaan hänen toimenkuvaansa kuulunutkaan. Löysimme liikkeen ja saimme etsimämme tuotteen. Isot kiitokset tälle Bio Rexin naiselle! Tällaisia ihmisiä Suomi tarvitsee nousuun! Hän on palkkansa ansainnut.
– R & H
Ortopedit ja ortop.pkl:n ja os 2201:n henkilökunta, KYS, Kuopio
Lämmin KIITOS JA RUUSU KYS:n ortopedian pkl:n ja osaston henkilöstölle (ortopedit, anestesialääkärit ja -hoitajat, fysioterapeutit, sairaanhoitajat, lähihoitajat, sihteerit, laitoshuoltajat, kuljetusväki ym.) ammattitaitoisesta ja ystävällisestä hoidosta ja huolenpidosta leikkausteni yhteydessä. Kiitos 🙂
– Lonkkaleikattu x 3
Marjukka Akkanen, M-Market, Muurla
Kävelin kesäillasta nauttien kyläkauppaamme hakemaan seuraavaksi aamuksi Keijua. Kaupan ovi oli kiinni ja mietin mitä kello mahtoi olla. Ja voitteko ymmärtää seuraavaa tapahtumaa: kyläkauppiaamme Marjukka Akkanen avaa oven aurinkoisesti hymyillen: ”Tule vaan sisään. Ehdin jo laskea kassan, mutta laitetaan ostoksesi vihkoon niin tulet sitten myöhemmin maksamaan.” Kauppa oli mennyt kiinni 10 minuuttia aiemmin ja Marjukka teki kotiinlähtöä. Ekstra kiitokset saamastani ekstrapalvelusta.
– Sanna Ajomaa
M Korhonen, KAKS/synnytysosasto, Kajaani
Lämmin kiitos kätilö M.Korhoselle tuesta ja avusta 24.5.2013. Olet nainen oikeassa paikassa.
– Mari ja perhe
Autohuolto Kariste, Helsinki
Kiitokset todella ystävällisestä ja erinomaisesta palvelusta äkillisen vian hetkellä. Vaikka huollossa oli 2 viikon jono, saitte autoni sopimaan johonkin väliin ja vieläpä nopeasti.Pelastitte päivämme ja loppumatka jatkui sujuvasti.Hyvää kesän jatkoa!
– Päivi Nousiainen
Seija/myyjä 243, Eurokangas Hämeenkatu, Tampere
Kävimme kiireellä ke.29.5.-13 tyttärentyttäreni kanssa ostamassa tylliä hänen vanhempiensa häihin. Vilkkaasta 2,5-vuotiaasta ja kiireisestä mummista huolimatta saimme erittäin ystävällistä palvelua. Pienen tytön nukkekin huomioitiin. Kiitos vanhemmalle myyjälle (ainakin kuitissa luki Seija). Aurinkoista kesää ja hyviä myyntejä!
– Päivi Vesamäki
Mehiläisen sairaala, Lahti
Kiitos ystävällisestä, iloisesta ja asiantuntevasta hoidosta polven tähystystä koskien maanantaiaamuna 27.5.
– Teemu Virta
Lise-Lott + muut, Ifolorin asiakaspalvelu
Tilasimme kuudennen luokan opettajalle kuvakirjan. Aikataulu oli tiukka, meistä johtuvistä syistä. Saimme hyvän tarjouksen, minua neuvottiin tilauksen kanssa ja pyydettiin vielä soittamaan ja varmistamaan että saamme kirjat ennen päättäjäispäivää. Tänään maanantaina sain soiton että kirjat oli otettu Lise-Lottin huostaan ja hän laittaa ne eteenpäin. Sain sekä tekstarina että sähköpostiin tiedot paketin lähettämisestä. Koska kirjoja oli paljon, saimme neuvoteltua alennuksen. Tänään sähköpostissa meille vielä luvattiin sama alennus, kampanjan mukainen, mikä muillekin asiakkaille annetaan.Olen saanut sekä sähköpostitse että puhelimitse aivan loistavaa, hyvää, kunnon asiakaspalvelua.Suosittelen ifolorin toimintaa, tuotteita ja asiakaspalvelua kaikille 🙂
– Kati ja 26 valokuvakirjaa
Soneran työntekijä Ideaparkissa, Lempäälä
Olin saanut uuden IPhonen ja osoitetiedot oli unohtunut siirtää edellisessä Sonerapisteessä ja poikkesimme Ideaparkkin ja Soneran liikkeeseen. Siellä oli todella avulias ja osaava työntekijä joka pelasti päivän ja siinä ohessa opasti meitä muutenkin omenan salaisuuksiin.
– Elisa Finne
Naismyyjä, JYSK, Laune, Lahti
Olin sunnuntaina 26.5.2013 kiireisillä ostoksilla vähän ennen sulkemisaikaa. Valmistelemme lakkiaisjuhlaa.Sain sellaista asiakaspalvelua, jota nykyään kokee harvoin. Vaalea naismyyjä etsi kiireettömästi useisiin hankintoihin ratkaisuja, joita itse en olisi osannut ajatellakaan.Olen jo monesti aiemmin kokenut samaa kohteliaan iloista palvelua hänen taholtaan.Onkohan tällainen työtapa ”katoava luonnonvara”…Kaunis kiitos!
– Kaisa Partanen