Asiakaspalvelu | Page 262 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Sirkka Koistinen, Käpykadun kioski, Lehtikangas, Kajaani

Voi harmi kun lopetat toimintasi :(Sinun kanssa on ollut ilo asioida ja olet niin asiakaspalvelija, että!Toivottavasti tilallesi tulee samanhenkinen yrittäjä.Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuudessa!

– Asiakas 🙂

Mervi Pikkarainen, Parturi-Kampaamo Päämaja, Kajaani

Olet tosi ammattitaitoinen parturi-kampaaja rennolla otteella ja opastat erittäin hyvin harjoittelijoita. Tarkastat harjoittelijan työn jäljen lopuksi ja varmistat, että työn jälki vastaa sinun kampaamosi kuvaa onnistuneesta palvelusta.Iso kiitos!

– Tyytyväinen asiakas

Loviisa, Linna Hotelli, Hartola

Kiitoksia erittäin reippaalle ja mukavalle hotellin asiakaspalvelijalle neiti Loviisalle Linna Hotellissa. Loit erittäin onnistuneet puitteet kokousviikonlopulle ja pidit meistä hyvää huolta!

– Valtavalon tiimi

Kinnusen katsastusasema, Hamina

Aina yhtä mukava asioida; positiivinen ja hyväntuulinen henkilökunta, ammattitaitoinen ja ripeä. Jää mukava olo loppupäiväksi ja seuraavaan katsastukseen saakka!

– Satu Pasila

Tommi Schroderus, Rengashuiput, Sotkamo

Vein autoni ko. korjaamolle katsastuksessa löytyneiden puutteiden ja vikojen korjaukseen. Noutaessani autoani korjaamolta, huomasin että korjaamisen lisäksi autoni oli käytetty myös valmiiksi katsastusasemalla jälkitarkastuksessa, joten jatkan nyt huristeluani huoletta taas vuoden päivät. Kiitos loistavasta palvelusta!

– Mirva Kemppainen

Kaija Haverinen, Danske Bank, Ylivieska

Tarvitsin pikaisesti rahoitusta. Sain joustavasti ajan ja kaikki ongelmat ratkesivat minun edukseni. Minua kuunneltiin ja otettiin tosissaan toiveeni. Kaikki taustatyöt selvitettiin, nekin joita en edes olisi ymmärtänyt itse selvittää. Todella asiakaslähtöistä palvelua, ystävällistä ja ymmärtäväistä. Kiitos tosi paljon Kaijalle. Olet huippuhyvä asiakaspalvelija! Danske Bank voi olla ylpeä näin ammattitaitoisesta työntekijästä.

– Mirja

Elina (Elisa?), Adlibris, Helsinki

Tilasin ruusun ja kirjan päivänä Jari Tervon kirjoja 2 kpl ja luvassa oli vielä yksi Tervon kirja kaupanpäälliseksi. En hoksannut sitä rastittaa tilauksesta ja niinpä soitin perään ja minulle luvattiin em. lisälahja. Paketissa oli vain kaksi kirjaa ja kun soitin, niin Elina (Elisa) kertoi ystävällisesti, että hän on laittanut kirjan eri paketissa ja kirja tulee myöhemmin. Kirja tulikin saman päivän postissa. Kiitos ystävällisestä ja nopeasta palvelusta!

– Arja Vesa

Juho Virtanen, Onnibussi/Mikko Rindell Oy, Raisio/Helsinki

Maan mainiota palvelua kysellessäni miten rahti kulkee Raision/Turku-Helsinki välillä. Vielä puhelimessa asiallista ja ystävällistä palvelua kun paketti ei ollut vastaanottajaa heti löytänyt. Soitettiin kuskille ja kaikki päättyi hyvin.Vielä jos saa kehua miten edullista Onnibussilla on matkustaa ja lähettää puskarahtia!Kuskit ovat ystävällisiä alan ammattilaisia 🙂

– Heidi Hauru-Sandham, Raisio

Aila Kemppainen, Linnantauksen seurakuntakeskus, Kajaani

Kiitos Teille, Aila Kemppainen siitä työstä jota teette seurakunnassanne. Saarnanne ovat aina koskettavia ja valottavat Sanaa poikkeuksellisella tavalla oman itsenne kautta. Kiitos.

– Eila

Myyjä, Stockmann Beauty, Seinäjoki

Ostettuani lahjakortin kaipasin opastusta kasvovoiteesta pigmenttiläikän poistoon. Avulias myyjä otti näytteitä pikkupurkkeihin ja merkkasi nimet tarroille, ja totesi, että saan rauhassa kokeilla, josko mieleinen löytyisi. Jos voideputkilon hinta pyörii satasen kieppeillä, niin tämä keino ratkaisi, miten löytää mieleinen ja iholleni sopiva tuote. Erityiskiitos!

– Irmeli