Asiakaspalvelu | Page 267 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

TB, Purola, Kajaani

Kiitos mieltä lämmittävästä asiakaspalvelusta kiirastorstaina 28.3! Kellokin oli jo melkein neljä ja huolto menossa kiinni tai ehkäpä jo mennyt, mutta joku ihana lähti kassalta minua auttamaan. Kiitos!!

– Mummu ja vihreä Nissan

Arto, Terra, Kajaani

Aivan loistavaa asiakaspalvelua oviostoksillani. Olet kyllä ihannemyyjä ja todellinen helmi työnantajallesi. Olet asiantuntija alallasi. Kiitos vielä hyvästä palvelusta! Ovet ovat jo paikallaan ja sopivat hyvin asuntooni.

– 3 ovea ostanut nainen

Kärpäsen kirjaston henkilökunta, Lahti

Kärpäsen kirjastossa saa aina uskomattoman ystävällistä ja iloista palvelua. Sinne on ilo mennä!

– Lukija-ahmatti

Lahden Liivikeskus, Lahti

Kiitos tummalle, pitkähiuksiselle myyjälle erittäin hyvästä palvelusta tiistai-aamuna 26.3. Pelastit uskoni hyvään asiakaspalveluun. Kiitos!

– Asiakas

Mikko Hellsten, A.Lauhamo Oy, Sastamala

Iso kiitos mukavalle bussikuskillemme retkellämme 22.3.2013 Fazer – Arabia-keskus – Eduskuntatalo – Tamminiemi. Sinunlaisiasi huumorintajuisia kuljettajia saisi olla enemmän. Viihdytit retkiryhmäämme mukavilla jutuillasi koko matkan ajan aamusta iltaan ja järjestit meille todella mukavan retkipäivän kiertoajeluine kaikkineen. Koko porukka kiittää!

– mukanaolleet

Susan Laukkarinen, Hotelli Tammer, Tampere

Aurinkoinen, työssään viihtyvä, työpaikastaan ylpeä Susan voisi olla kaikkien asiakaspalvelussa olevien esikuva. Tunsin suunnattoman suurta mielihyvää siitä, miten hän kohteli meitä ja seurasin vieressä, kun hän aivan huippu hienolla tavalla palveli ulkomaalaisryhmää.Ei sellaista juuri meillä näe. Saisipa häntä monistettua.

– Riitta Saarikangas

IFOLOR OY, Kerava

Suuret kiitokset Ifolorille ja sille mieshenkilölle, joka pelasti pääsiäiskorttitilaukseni. Olin itse mokannut, ja hän sai homman luistamaan ja kortit sain postiin. Itselleni oli sattunut *painovirhepaholainen*. Asia hoitui hienosti. Kiitos!

– Marjaterttu Hasselblad

Antto Miettinen, Työterveyshuolto, Kajaani

Kiitokset lääkäri Antto Miettiselle asiantuntevasta ja kokonaisvaltaisesta hoidosta! Vastaanotollesi on helppo tulla vaivan kuin vaivan vuoksi!

– Tyytyväinen asiakas

Eliisa Pietinen, Hammashuolto, Kajaani

Kiitos hyvästä hoidosta ja miellyttävästä hammaslääkärikäynnistä! Olet hammaslääkäri oikealla paikalla. Ei ollut kiire mihinkään ja aikaa jäi muuhunkin jutusteluun, vaikka päivystysajalla kävinkin!

– Kiitollinen hyvästä hoidosta

Y-junan konduktööri , VR, Espoo

Kiitos kun huomasit huolestuneesti junavaunuja pälyilevät vastaaottajat, kun laituri tyhjeni ja odottamamme pieni matkustaja (joka matkusti ensi kertaa yksin junalla) ei osannutkaan jäädä pois oikealla asemalla. Pidit junan vielä hetken asemalla, ja kehotit minua tulemaan vaunuun katsomaan. Onneksi matkalainen löytyikin heti, eli loppu hyvin kaikki hyvin.

– Liisa