Asiakaspalvelu | Page 268 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Matti Nurminen, TE-toimisto,

Asiallista ja erittäin nopeaa toimintaa, kiitos!

– Mari

Pirjo Kivimäki, Jukka Mäkinen Oy, Tampere

Kiiruhdin 10min. ennen sulkemisaikaa liikkeeseen pyytääkseni kahta suurennosta hiljattain edesmenneen mummoni kuvasta. Vaikka kehityskoneet oli jo suljettu, ystävällinen asiakaspalvelija käynnisti ne ja kehitytti minulle haluamani kuvat. Se vasta oli asiakaspalvelua!

– Päivi Vesamäki

Mansikkaviidan Postinkantaja, Seinäjoki

Sydämellinen KIITOS sinulle, osoitit suurta ymmärrystä ja inhimillisyyttä kun toimitit lähettämäni suruadressin perille, vaikka olin pudottanut sen postin laatikkoon hajamielisyyttäni ILMAN postimerkkiä! Tajusin seuraavana päivänä erheeni ja yritin turhaan saada kirjettä takaisin, että olisin korjannut asian. Itellasta kerrottiin, ettei asialle voi mitään, vaan vastaanottaja joutuu lunastamaan kirjeeni… Onneksi Sinä pelastit nolon tilanteen, kiitos!

– Kiitollinen

Kouvola teatteri, Kouvola

Inhimillisten erehdysten aiheuttamien hankaluuksien hieno oikaisu, mielyttävä asiakaspalvelu ja lisäksi mahtava näytelmä. Reissusta jäi hyvä mieli ja tulemme mielellään toistenkin! Kiitos!

– Virve O.

Maianna, Lappeenranta

Todella hienoa tilannetajua ja kaunista ihmisen ymmärtämistä. Kiitos hyvästä palvelusta!

– Virve O.

Cristel Monni-Raasakka, Oulun Kastellin apteekki, Oulu

Aurinkoiset Kiitokset hyvästä luennosta 17.3.2013!

– Sjögrenin syndrooma ryhmä

Punaisen tiepalvelun ritari, Pyhäjärven Abc

Kiitoksia tankkausavausta haateellisen diesel-bemarin ruokkimisessa.

– bemarin naiskuski

Ystävällinen rouva, Lahden kaupunginkirjasto, Lahti

Etsit minulle Tabermannin runon nimen perusteella. Oli ilo katsoa, kuinka itsekin ilahduit, kun se lopulta löytyi. Kerroin tapahtumasta kokouksessa, johon kirjastosta menin. Kaikki siellä kilvan kehuivat kirjastossa saamaansa palvelua.Hyvää kevättä Teille kaikille.

– Pertti Vesenterä

Silja Serenade

Silja Serenade henkilökunnalle 6-7.3.2013 todella hyvästä palvelusta, lippujen lunastuksesta lähtien palvelu oli loistavaa.

– Marketta Rautomaa

Maakunnan auto huolto, Seinäjoki

Maakunnan autossa on ilo asioida. Palvelu on ystävällistä. Kiitos

– Pirjo