Lähetä oma kiitoksesi
Matti Nurminen, TE-toimisto,
Asiallista ja erittäin nopeaa toimintaa, kiitos!
– Mari
Pirjo Kivimäki, Jukka Mäkinen Oy, Tampere
Kiiruhdin 10min. ennen sulkemisaikaa liikkeeseen pyytääkseni kahta suurennosta hiljattain edesmenneen mummoni kuvasta. Vaikka kehityskoneet oli jo suljettu, ystävällinen asiakaspalvelija käynnisti ne ja kehitytti minulle haluamani kuvat. Se vasta oli asiakaspalvelua!
– Päivi Vesamäki
Mansikkaviidan Postinkantaja, Seinäjoki
Sydämellinen KIITOS sinulle, osoitit suurta ymmärrystä ja inhimillisyyttä kun toimitit lähettämäni suruadressin perille, vaikka olin pudottanut sen postin laatikkoon hajamielisyyttäni ILMAN postimerkkiä! Tajusin seuraavana päivänä erheeni ja yritin turhaan saada kirjettä takaisin, että olisin korjannut asian. Itellasta kerrottiin, ettei asialle voi mitään, vaan vastaanottaja joutuu lunastamaan kirjeeni… Onneksi Sinä pelastit nolon tilanteen, kiitos!
– Kiitollinen
Kouvola teatteri, Kouvola
Inhimillisten erehdysten aiheuttamien hankaluuksien hieno oikaisu, mielyttävä asiakaspalvelu ja lisäksi mahtava näytelmä. Reissusta jäi hyvä mieli ja tulemme mielellään toistenkin! Kiitos!
– Virve O.
Maianna, Lappeenranta
Todella hienoa tilannetajua ja kaunista ihmisen ymmärtämistä. Kiitos hyvästä palvelusta!
– Virve O.
Cristel Monni-Raasakka, Oulun Kastellin apteekki, Oulu
Aurinkoiset Kiitokset hyvästä luennosta 17.3.2013!
– Sjögrenin syndrooma ryhmä
Punaisen tiepalvelun ritari, Pyhäjärven Abc
Kiitoksia tankkausavausta haateellisen diesel-bemarin ruokkimisessa.
– bemarin naiskuski
Ystävällinen rouva, Lahden kaupunginkirjasto, Lahti
Etsit minulle Tabermannin runon nimen perusteella. Oli ilo katsoa, kuinka itsekin ilahduit, kun se lopulta löytyi. Kerroin tapahtumasta kokouksessa, johon kirjastosta menin. Kaikki siellä kilvan kehuivat kirjastossa saamaansa palvelua.Hyvää kevättä Teille kaikille.
– Pertti Vesenterä
Silja Serenade
Silja Serenade henkilökunnalle 6-7.3.2013 todella hyvästä palvelusta, lippujen lunastuksesta lähtien palvelu oli loistavaa.
– Marketta Rautomaa
Maakunnan auto huolto, Seinäjoki
Maakunnan autossa on ilo asioida. Palvelu on ystävällistä. Kiitos
– Pirjo