Lähetä oma kiitoksesi
Tuula Hovirinne, Avopalvelukeskus Silmu, Kajaani
Kiitos hyvästä palvelusta ja yhteistyöstä. Aurinkoista kevättä sinulle!
– Sami
Hoitajat ja lääkärit jne. henkilökunta, Eksote, Lappeenranta
Kiitos todella paljon Lappeenrannan terveysalan hoitajille, lääkäreille ja muulle henkilökunnalle. Olemme saaneet perheeni kanssa aina upeasti apua kun olemme tarvinneet ja ystävällistä sekä asiantuntevaa palvelua! Kiitos!
– Satu
Terveydenhoitajat, Terveyskeskus, Hyvinkää
Kiitos kaikki mukavat ja ystävälliset terveydenhoitajat pääterveysasemalla! Aina hyvä vastaanotto, oli kiire tai ei!
– Entinen potilas
Victoria Pääkkönen, Kainuun työterveyshuolto, Kajaani
Kiitos Victorialle asiallisesta, asiantuntevasta ja hyvästä hoidosta!
– Hyvästä hoidosta kiitollinen
Hoitohenkilökunta, KAKS, ND yksikkö, Kajaani
Lämmin kiitos hoitohenkilökunnalle nopean diagnostiikan yksikössä 19-20.2. välisenä aikana. Henkilökunta oli ystävällistä ja hoitajat olivat potilaille läsnä ja heitä varten. Aurinkoisia kevätpäiviä ja voimia vaativaan työhönne!
– Kirsi
Teuvo, Syke S-Market, Lahti
Upeaa asiakaspalvelua! Kassallasi on ilo asioida ja saat hymyn huulille joka kerta!
– Anni
Marko Bogdanoff, Kainuun Maakuntakuntayhtymä, Suomussalmi
Eilen käytin perheemme tyttökissa sterilisaatioleikkauksessa. Palvelu oli nopeaa, ammattitaitoista ja ystävällistä. Aamulla Miisu oli reipas oma itsensä. Jos lääkäripalvelut olisisvat aina tätä tasoa, ei mitään valittamista. Myös avustaja oli erittäin ystävällinen. Lämmin kiitos ja aurinkoista kevättä, olette oikealla alalla.
– Riitta Nykänen & Miisu
Veikko, Terveystalo, Kajaani
Kävin 20.02. lääkärin lähetteellä hakemassa nilkkatuen. Sen lisäksi sain pyytämättä oikean kokoiset kyynärsauvat autoon saakka kuljetettuna. Parempaa palvelua ei olisi voinut toivoa. Isot kiitokset!
– Tyytyväinen asiakas
Lahti-Holman katsastusasema, Lahti
Oli todella hienoa palvelua katsastuksessa tiistaina 26.2. Katsastaja ei antanut huomautusta, vaan korjasi pikkuvian itse. Hyvää jatkoa asemalle!
– Ramipappa
St 1 huoltoasema, Toivala
Eksyin viedessäni tyttöjä konserttiin. Poikkesin Toivalan St1:llä kysymässä neuvoa. Siellä hymyilevän avulias nuorimies ohjasi minut ystävällisesti oikeaan paikkaan Suininlahden koululle. Kävin siitä hyvästä odotusaikana pesettämässä autoni ja syömässä mahtavan päivällisen Toivalan St1:llä. Erinomaista palvelua nuorelta mieheltä ja koko paikan henkilökunnalta- kiitos !
– Annemarie Hiltunen