Asiakaspalvelu | Page 271 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Tuula Hovirinne, Avopalvelukeskus Silmu, Kajaani

Kiitos hyvästä palvelusta ja yhteistyöstä. Aurinkoista kevättä sinulle!

– Sami

Hoitajat ja lääkärit jne. henkilökunta, Eksote, Lappeenranta

Kiitos todella paljon Lappeenrannan terveysalan hoitajille, lääkäreille ja muulle henkilökunnalle. Olemme saaneet perheeni kanssa aina upeasti apua kun olemme tarvinneet ja ystävällistä sekä asiantuntevaa palvelua! Kiitos!

– Satu

Terveydenhoitajat, Terveyskeskus, Hyvinkää

Kiitos kaikki mukavat ja ystävälliset terveydenhoitajat pääterveysasemalla! Aina hyvä vastaanotto, oli kiire tai ei!

– Entinen potilas

Victoria Pääkkönen, Kainuun työterveyshuolto, Kajaani

Kiitos Victorialle asiallisesta, asiantuntevasta ja hyvästä hoidosta!

– Hyvästä hoidosta kiitollinen

Hoitohenkilökunta, KAKS, ND yksikkö, Kajaani

Lämmin kiitos hoitohenkilökunnalle nopean diagnostiikan yksikössä 19-20.2. välisenä aikana. Henkilökunta oli ystävällistä ja hoitajat olivat potilaille läsnä ja heitä varten. Aurinkoisia kevätpäiviä ja voimia vaativaan työhönne!

– Kirsi

Teuvo, Syke S-Market, Lahti

Upeaa asiakaspalvelua! Kassallasi on ilo asioida ja saat hymyn huulille joka kerta!

– Anni

Marko Bogdanoff, Kainuun Maakuntakuntayhtymä, Suomussalmi

Eilen käytin perheemme tyttökissa sterilisaatioleikkauksessa. Palvelu oli nopeaa, ammattitaitoista ja ystävällistä. Aamulla Miisu oli reipas oma itsensä. Jos lääkäripalvelut olisisvat aina tätä tasoa, ei mitään valittamista. Myös avustaja oli erittäin ystävällinen. Lämmin kiitos ja aurinkoista kevättä, olette oikealla alalla.

– Riitta Nykänen & Miisu

Veikko, Terveystalo, Kajaani

Kävin 20.02. lääkärin lähetteellä hakemassa nilkkatuen. Sen lisäksi sain pyytämättä oikean kokoiset kyynärsauvat autoon saakka kuljetettuna. Parempaa palvelua ei olisi voinut toivoa. Isot kiitokset!

– Tyytyväinen asiakas

Lahti-Holman katsastusasema, Lahti

Oli todella hienoa palvelua katsastuksessa tiistaina 26.2. Katsastaja ei antanut huomautusta, vaan korjasi pikkuvian itse. Hyvää jatkoa asemalle!

– Ramipappa

St 1 huoltoasema, Toivala

Eksyin viedessäni tyttöjä konserttiin. Poikkesin Toivalan St1:llä kysymässä neuvoa. Siellä hymyilevän avulias nuorimies ohjasi minut ystävällisesti oikeaan paikkaan Suininlahden koululle. Kävin siitä hyvästä odotusaikana pesettämässä autoni ja syömässä mahtavan päivällisen Toivalan St1:llä. Erinomaista palvelua nuorelta mieheltä ja koko paikan henkilökunnalta- kiitos !

– Annemarie Hiltunen