Lähetä oma kiitoksesi
BodyArt&Decor, Kajaani
Kiitokset BodyArtin tytöille hyvästä asiakaspalvelusta, työnjäljestä ja mainiosta ilmapiiristä liikkeessänne! Aina on mukava tulla asioimaan kun asiakkaat otetaan iloisesti vastaan! Jatkakaa samaan malliin! 🙂
– Paula
Ulla Ruokola, PHSOTEY, Sysmä
Terveyskeskuslääkäri, joka tekee sydämellä työtä ja ottaa jokaisen asiakkaan asiat tosissaan. Nyt alkaakin pelottaa, kuinka hän itse jaksaa, kun välillä taitaa tehdä töitä yömyöhään. Reseptien uusimiset sun muut kirjaamiset. Tahdon kiittää pitkästä sitoutumisesta terveyskeskustyöhän, sitoutumisesta asiakkaan asioiden kohtaamiseen. Moni on käynyt ja lähtenyt. Ulla on pysynyt. Ruusuja sinulle.
– Kirsi
Jari Kinnunen, Heinolan fysioklinikka, Heinola
Jari on ammattitaitoinen työssään ja saa hyvälle mielelle muutenkin. Hoitaa asiakasta järkevästi kuunnellen ja kertoen miksi jokin tehdään ja on tarpeellista.
– Kirsi
Piia Parturi-Kampaaja, Ex-Mintukka, Kajaani
Muutama vuosi sitten lähdit Mintukka parturi-kampaamosta, mutta sinua jäi kaipaamaan me monet asiakkaasi. Teit työsi aina hyvin ja iloista asennettasi jäimme ikävöimään. Hyvää kesää!
– Vakiasiakkaasi
Trukkikuski noustopihalla, Aug. Korhonen/Rautia, Kajaani
Kiitokset osoitan Aug.Korhosen konkurssimyynnissä meitä auttaneelle Herra Trukkikuskille noutopihalla.Porukkaa oli ja kyselijöitä kun kolmena päivänä siellä tavaraa kärryllä haettiin, mutta hyväntuulinen, rauhallinen ja auttavainen palvelu saatiin… Nostipa vielä apuna ostamamme ulko-oven kyytiin ettei tarvinnut vanhemman rouvan ja minun, raskaana olevan nuoren rouvan, ruveta itseään rikkomaan.Kiitos tuntui sanana melko pieneltä verrattuna tunteeseen jolla sen sanoin. 🙂
– Susanna
Ansku Hirvilammi, Etelä-Pohjanmaan Auto-Opisto, Seinäjoki
Kiitos Anskulle iloisesta ja ystävällisestä palvelusta ja neuvonnasta ajokorttiasioissa.
– Anne Mäkinen
Autonkuljettaja, Kari Rönkkö Oy:n, Kajaani
Tiistai 21.5.2013 klo 8:n maissa aamulla, vanha 5-tie Komiaholta Kuluntalahteen. Kiitos sinulle kun ohitit kirkkaanpunaisen Vespani riittävän kaukaa ohitustilanteessa! Olisivatpa kaikki autoilijat yhtä fiksuja. 🙂
– Pirkko
Kajaanin Pyöräpalvelu, Kajaani
Kiitokset Kajaanin Pyöräpalvelulle jälleen todella nopeasta ja esimerkillisestä asiakaspalvelusta 🙂 Taas saatiin renkaat kuntoon ja tamma aisoihin 😉
– Kirsi
Lehtikankaan kirjasto, Kajaani
Kiitos lehtikankaan kirjaston väelle oikein hyvästä asiakaspalvelusta, aina on ilo käydä kirjastossa.
– Tyytyväiset lainaajat
Minimanin lihatiski, Seinäjoki
Sain asiantuntevaa palvelua ja maukkaat tarjottavat vierailleni. Kiitos!
– Tuula