Asiakaspalvelu | Page 259 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

BodyArt&Decor, Kajaani

Kiitokset BodyArtin tytöille hyvästä asiakaspalvelusta, työnjäljestä ja mainiosta ilmapiiristä liikkeessänne! Aina on mukava tulla asioimaan kun asiakkaat otetaan iloisesti vastaan! Jatkakaa samaan malliin! 🙂

– Paula

Ulla Ruokola, PHSOTEY, Sysmä

Terveyskeskuslääkäri, joka tekee sydämellä työtä ja ottaa jokaisen asiakkaan asiat tosissaan. Nyt alkaakin pelottaa, kuinka hän itse jaksaa, kun välillä taitaa tehdä töitä yömyöhään. Reseptien uusimiset sun muut kirjaamiset. Tahdon kiittää pitkästä sitoutumisesta terveyskeskustyöhän, sitoutumisesta asiakkaan asioiden kohtaamiseen. Moni on käynyt ja lähtenyt. Ulla on pysynyt. Ruusuja sinulle.

– Kirsi

Jari Kinnunen, Heinolan fysioklinikka, Heinola

Jari on ammattitaitoinen työssään ja saa hyvälle mielelle muutenkin. Hoitaa asiakasta järkevästi kuunnellen ja kertoen miksi jokin tehdään ja on tarpeellista.

– Kirsi

Piia Parturi-Kampaaja, Ex-Mintukka, Kajaani

Muutama vuosi sitten lähdit Mintukka parturi-kampaamosta, mutta sinua jäi kaipaamaan me monet asiakkaasi. Teit työsi aina hyvin ja iloista asennettasi jäimme ikävöimään. Hyvää kesää!

– Vakiasiakkaasi

Trukkikuski noustopihalla, Aug. Korhonen/Rautia, Kajaani

Kiitokset osoitan Aug.Korhosen konkurssimyynnissä meitä auttaneelle Herra Trukkikuskille noutopihalla.Porukkaa oli ja kyselijöitä kun kolmena päivänä siellä tavaraa kärryllä haettiin, mutta hyväntuulinen, rauhallinen ja auttavainen palvelu saatiin… Nostipa vielä apuna ostamamme ulko-oven kyytiin ettei tarvinnut vanhemman rouvan ja minun, raskaana olevan nuoren rouvan, ruveta itseään rikkomaan.Kiitos tuntui sanana melko pieneltä verrattuna tunteeseen jolla sen sanoin. 🙂

– Susanna

Ansku Hirvilammi, Etelä-Pohjanmaan Auto-Opisto, Seinäjoki

Kiitos Anskulle iloisesta ja ystävällisestä palvelusta ja neuvonnasta ajokorttiasioissa.

– Anne Mäkinen

Autonkuljettaja, Kari Rönkkö Oy:n, Kajaani

Tiistai 21.5.2013 klo 8:n maissa aamulla, vanha 5-tie Komiaholta Kuluntalahteen. Kiitos sinulle kun ohitit kirkkaanpunaisen Vespani riittävän kaukaa ohitustilanteessa! Olisivatpa kaikki autoilijat yhtä fiksuja. 🙂

– Pirkko

Kajaanin Pyöräpalvelu, Kajaani

Kiitokset Kajaanin Pyöräpalvelulle jälleen todella nopeasta ja esimerkillisestä asiakaspalvelusta 🙂 Taas saatiin renkaat kuntoon ja tamma aisoihin 😉

– Kirsi

Lehtikankaan kirjasto, Kajaani

Kiitos lehtikankaan kirjaston väelle oikein hyvästä asiakaspalvelusta, aina on ilo käydä kirjastossa.

– Tyytyväiset lainaajat

Minimanin lihatiski, Seinäjoki

Sain asiantuntevaa palvelua ja maukkaat tarjottavat vierailleni. Kiitos!

– Tuula