Lähetä oma kiitoksesi
Santeri Pusa, Lahti Energia, Lahti
Olemme saaneet Lahti Energiassa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja neuvoja. Erityisesti Santeri Pusa on kerrassaan huippuhyvä asiakaspalvelija, hankalankin asian selvittelyssä. Hyvää kevättä sinulle!
– paritalolaiset
It-talkkari, Kajaani
Kiitos tietokoneeni korjauksesta! Koneesta tuli ainakin 100 % nopeampi.
– Matti S.
TYKS/U-sairaalan röntgenosasto, Turku
Kiitos loistavasta asenteesta omaan työhön ja ystävällisestä ja auttavaisesta suhtautumisesta potilaisiin. Oli ihanaa saada apua ja tietoa odotusajasta ja kaikesta muusta asiaankuuluvasta.
– Eeva-Liisa Jairi
Minna Kaikkonen, kaupungineläinlääkäri, Kajaani
Kiitos Minna aina niin ystävällisestä palvelusta vuosien varrella. Aina on apu löytynyt ja asiat hoituneet helposti. Arvostan suuresti myös ammattitaitoasi.
– E.H
Kajaanin Lukko, Kajaani
Liikkeessä asioidessani olen pannut merkille erittäin ystävällisen asiakaspalvelun sekä sen, että kun tiskillä asioi niin jokainen henkilökuntaan kuuluva joka kulkee ohi, tervehtii! Se tuntuu mukavalta.Aurinkoista kevättä!
– Turvalukko
Johanna Niiranen, TAHKOcom Oy / Myyntipalvelu, Tahkovuri
Järjestin työporukallemme kokousmatkan matkoineen, ruokineen ja aktiviteetteineen Tahkovuorelle. Johanna TAHKOcom:ista järjesti kaikki toivomamme asiat kädenkäänteessä ja hän oli oma-aloitteinen ja mietti asioita meidän puolestamme pyytämättäkin. Oli ilo asioida Johannan kanssa!
– Tuula Holmberg
Anja ja Heikki Taskila, Ilveskorven taksi, Vihanti
Olen saanut aina ystävällistä palvelua sairauteni takia tarvitsemieni kyytien yhteydessä. Perheyritys, jonka palvelu viimeisen päälle huomaavaista riippumatta siitä, kuka on taksin ratissa; äiti, isä, tytär, poika, ”rengit”. Kiitos!
– tyytyväinen asiakas
Tellervo Korhonen, Tampereen yliopistollinen sairaala, Tanpere
Olen viimeisen kahden vuoden aikana joutunut sairauteni vuoksi olemaan neljä kertaa Taysin korvaosastolla ja useamman kerran korvapolilla.Nyt olen siirtynyt ainakin hetkeksi Radiuksen sädehoitoklinikan hoitoon.Kaikki tapaamani lääkärit, hoitajat ja toimistohenkilöt ovat olleet uskomattoman ammattitaitoisia ja ystävällisiä. On hyvä aloittaa huomenna sädehoidon 30 kerran jakso, kun tietää saavansa empaattista hoitoa.Erityiskiitos korvaosaston taitavalle kirurgille, ylilääkäri Jussi Laranteelle.
– Lea Tellervo Korhonen
JHL:n lomapaikka Livohka, Posio
Olimme talvilomalla Posiolla 23.3-30.3. Kävimme seurueeni kanssa päivittäin nauttimassa päivällisen Livohkassa. Saimme sekä erinomaista ruokaa että palvelua. Lämmin kiitos!
– Hannu Soininen
Colenne, Järvenpää
Paikkakunnan ehdoton ykkönen vaateliikkeenä.Hyvä palvelu ja ihania vaatteita!
– tyytyväinen