Asiakaspalvelu | Page 265 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Santeri Pusa, Lahti Energia, Lahti

Olemme saaneet Lahti Energiassa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja neuvoja. Erityisesti Santeri Pusa on kerrassaan huippuhyvä asiakaspalvelija, hankalankin asian selvittelyssä. Hyvää kevättä sinulle!

– paritalolaiset

It-talkkari, Kajaani

Kiitos tietokoneeni korjauksesta! Koneesta tuli ainakin 100 % nopeampi.

– Matti S.

TYKS/U-sairaalan röntgenosasto, Turku

Kiitos loistavasta asenteesta omaan työhön ja ystävällisestä ja auttavaisesta suhtautumisesta potilaisiin. Oli ihanaa saada apua ja tietoa odotusajasta ja kaikesta muusta asiaankuuluvasta.

– Eeva-Liisa Jairi

Minna Kaikkonen, kaupungineläinlääkäri, Kajaani

Kiitos Minna aina niin ystävällisestä palvelusta vuosien varrella. Aina on apu löytynyt ja asiat hoituneet helposti. Arvostan suuresti myös ammattitaitoasi.

– E.H

Kajaanin Lukko, Kajaani

Liikkeessä asioidessani olen pannut merkille erittäin ystävällisen asiakaspalvelun sekä sen, että kun tiskillä asioi niin jokainen henkilökuntaan kuuluva joka kulkee ohi, tervehtii! Se tuntuu mukavalta.Aurinkoista kevättä!

– Turvalukko

Johanna Niiranen, TAHKOcom Oy / Myyntipalvelu, Tahkovuri

Järjestin työporukallemme kokousmatkan matkoineen, ruokineen ja aktiviteetteineen Tahkovuorelle. Johanna TAHKOcom:ista järjesti kaikki toivomamme asiat kädenkäänteessä ja hän oli oma-aloitteinen ja mietti asioita meidän puolestamme pyytämättäkin. Oli ilo asioida Johannan kanssa!

– Tuula Holmberg

Anja ja Heikki Taskila, Ilveskorven taksi, Vihanti

Olen saanut aina ystävällistä palvelua sairauteni takia tarvitsemieni kyytien yhteydessä. Perheyritys, jonka palvelu viimeisen päälle huomaavaista riippumatta siitä, kuka on taksin ratissa; äiti, isä, tytär, poika, ”rengit”. Kiitos!

– tyytyväinen asiakas

Tellervo Korhonen, Tampereen yliopistollinen sairaala, Tanpere

Olen viimeisen kahden vuoden aikana joutunut sairauteni vuoksi olemaan neljä kertaa Taysin korvaosastolla ja useamman kerran korvapolilla.Nyt olen siirtynyt ainakin hetkeksi Radiuksen sädehoitoklinikan hoitoon.Kaikki tapaamani lääkärit, hoitajat ja toimistohenkilöt ovat olleet uskomattoman ammattitaitoisia ja ystävällisiä. On hyvä aloittaa huomenna sädehoidon 30 kerran jakso, kun tietää saavansa empaattista hoitoa.Erityiskiitos korvaosaston taitavalle kirurgille, ylilääkäri Jussi Laranteelle.

– Lea Tellervo Korhonen

JHL:n lomapaikka Livohka, Posio

Olimme talvilomalla Posiolla 23.3-30.3. Kävimme seurueeni kanssa päivittäin nauttimassa päivällisen Livohkassa. Saimme sekä erinomaista ruokaa että palvelua. Lämmin kiitos!

– Hannu Soininen

Colenne, Järvenpää

Paikkakunnan ehdoton ykkönen vaateliikkeenä.Hyvä palvelu ja ihania vaatteita!

– tyytyväinen