Asiakaspalvelu | Page 266 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Vantaankosken katsastus, Vantaa

Hei, Haluaisin kiittää koko porukan Vantaankosken katsastusasemalla. Koko henkilökunta ovat aina niin ystävällisiä ja auttavaisia. Tällainen ”blondi” joka ei aina tiedä mitä papereita pitäisi näyttää ja mitä ei, niin on tosi ihanaa asioida katsastusasemalla missä henkilökunta rauhallisesti ja ystävällisesti kertovat sulle mitkä dokumentit pitää tällä kertaa antaa heille.Sääli kun auto katsastetaan vain kerran vuodessa, niin ei pääse asioimaan heidän luonaan useammin 😉

– Nina Eklund

Cafe Mokka, Kajaani

Kiitos aina iloisesta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta!

– Lounasruokailija

Cittarin pirteä kassatäti, Citymarket, Karhula

Sinä ihana pirteä ja reipas, sekä kuuluvaääninen kassatäti, kanssasi on aina niin mukavaa asioida, saat minut joka kerta hyvälle tuulelle! 🙂

– Eeva Hautala

Aki Simonen, Konttorikolmio, Kajaani

Kiitos Aki, pelastit päiväni!

– Anja

Janette, K-rauta, Rovaniemi

Saimme kyseiseltä henkilöltä erittäin asiantuntevaa ja ennen kaikkea ystävällistä palvelua asioidessamme viime helmikuussa liikkeessä.Olimme aloittelemassa pientä remonttia pojan huoneeseen ja emme oikein itsekään tienneet mitä halusimme. Janeten ansiosta asia alkoi hahmottumaan ja nyt meillä on pojan huoneessa erittäin tyytyväinen asukas. Olisi tainnut homma jäädä tekemättä ilman Janettea :)Tiedän ihan varmasti mihin suuntaan, kun taas on remonttihommat ajankohtaisia. Kiitos!

– Ulla ja muu perhe

Hämeenheikki, Helsinki

Hyvää palvelua Herttoniemen Hämeenheikissä. Kiitos.

– Sonja

Merja Korhonen, Lähitapiola, Kajaani

Kiitos iloisesta ja hyväntuulisesta asiakaspalvelusta!

– Hymy tarttuu

Mango hotelli, Tampere

Iso kiitos Mango-hotellille 23.3.13. kun saimme lapsen hääjuhlan onnistumaan. Olin tilannut huoneen mut en huomioinut silloin et sinne voimme mennä vasta klo 15 ja juhlat alkaa jo klo 14. Niin soitin ja kyselin missä pitkämatkalainen voi juhlaan valmistautua kun en huomannut aikaanne. Siellä iloinen asiakaspalvelija sanoi, ei hätää vaihdamme huoneen. Saatte samanlaisen mut joka on jo silloin vapaa. Niin ihanasti kaikki onnistui ja kun ajelimme Joensuusta Tampereelle niin pääsin vaatteenvaihdolle ja juhlat onnistuivat. Majoitus oli kiva ja aamiainen oli tosi hyvä. Kiitokset koko henkilökunnalle! Tämä oli jo toinen kerta kun olen samaa paikkaa käyttänyt ja kun palaan taas uudelleen varmaan sieltä majoitusta haen.

– perhe Joensuusta

Koko henkilökunta, Ballerina & Liikunta, Tampere

Ballerinasta & Liikunnasta saa aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Siellä ei katsota nenän vartta pitkin ketään. Kiitos ihanasta palvelusta, aion asioida teillä jatkossakin ja kehua kaikille tuttaville palveluanne!

– Anna

Teemu + tiimi , Shell Nokia, Nokia

Toyotan 70 000 huolto ”vanhalla kunnon Shellillä”. Homma hoitui hienosti, auto oli pesty huollon yhteydessä ja isommat hiekat ropisteltu matoista. Huollon jälkeen sain vielä vinkit jatkoa ajatellen. Äijillä on vielä aina sellainen sopiva pelihuumori päällä. Suosittelen. Kiitos!

– Pasi Heino