Asiakaspalvelu | Page 269 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Napapiirin Hiihdon talkoolaiset , Ounasvaaran Hiihtoseura, Rovaniemi

Ounasvaaran hiihtoseura toteutti jo 58. Napapiirin hiihdon 16.3.2013. Itse osallistuin vasta ensimmäistä kertaa. Aurinkoisen mahtava keli antoi intoa, mutta mikäs oli hiihtäjän hiihdellä kun ladut olivat aivan erinomaisessa kunnossa. Erityisen (sormia) lämmittävät kiitokset huoltopisteiden ja kisakonttorin talkoolaisille. Annoitte mukavaa kannustusta tasapuolisesti niin kilpureille kuin vähän rauhalllisemminkin sivakoineille. Tsemppauskyltit huoltopisteiden jälkeen lisäsivät mukavaa fiilistä.Onnistunut elämys, vaikkapa kansanhiihto koostuu hyvin hoidettujen pienien, yllättävienkin yksityiskohtien summasta.Viime lauantaina kaikki oli kohdallaan, auringonpaisteen kera.Ensi vuonna uudestaan.Kiitos

– Jarno Valkeapää

Marja-Liisa Vihko-Pääkkönen, Outokummun ja Liperin työterveyshuolto Attendo, Outokumpu/Liperi

Aurinkoinen kiitos hyvästä huolenpidosta ja välittämisestä 🙂

– Tarja Ruuska

Neuvonnan rouvat, lääkäri Katri Niemelä, Rantakylän terveyskeskus

Saimme tänään 15.3. äitini kanssa erinomaista asiakaspalvelua ja asiantuntevaa apua vaikka saamiemme virheellisten ohjeiden vuoksi ilmestyimme paikalla vähän puun takaa.Upeat naiset ratkaisivat ongelmat ja äidin hoito järjestyi! Kiitos!

– Päivikki R.

Salpausselän kisojen lipunmyyjä, Lahti

Emmepä ole ennen ”törmänneet” yhtä iloiseen ja ystävälliseen pääsylipunmyyjään kuin mitä Salpausselän kisoissa launtaina taksiaseman viereisessä lipunmyyntikojussa. Iloinen kisatunnelma sen kuin nousi kun myyjä vielä lopuksi jopa toivotti mukavaa kisapäivää ! Hyvää kevään jatkoa sinulle !

– Pehelipun ostajat

Virpi Tikanmäki, Naantalin laki- ja kiinteistöpalvelu Oy, Naantali

Etsin itselleni asuntoa Naantalista, muuttaakseni lähemmäs tyttäreni perhettä.Haluan antaa lämpimät kiitokset Virpille todella hyvästä, asiakaspalveluhenkisestä ja myötämielisestä, sekä antaumuksella tehdystä työstä.Oli sydäntä lämmittävää saada niin oivallista ja empaattista palvelua uuden kodin löytämiseksi; iso kiitos Virpi 🙂

– Seija Suvanto

Leirityöntekijät, Ylöjärven seurakunta, Ylöjärvi

Kiitos Ylöjärven seurakunnalle aktiivisesta tyttöleiritoiminnasta! Tytöt kyselevät milloin taas pääsee leirille kun siellä on niin kivaa ja kivat ohjaajat. Vanhemmat voivat hetken huokaista ja lapset voi jättää turvallisin mielin leirille. Kaikin puolin hyvät järjestelyt. Leireilemisiin!

– Monen leiriläisen perheet

Tuomo Pilto, terveyskeskus, Lahti

Kiitos päivystävälle lääkärille hyvästä asiakaspalvelusta, sulla on lämmin sydän ja välitit oikeasti.

– pe-asiakas 8.45

Remonttimiehet, Kajaani

Kiitos kohteliaille, topakoille ja siistin ja hyvän työn tekeville remontoijille: putki, sähkö ja rakennus, kun vaihdoitte vesiputkia uusiin ja laitoitte vesikalusteita. Oli ilo olla kanssanne!

– Aila Ryhänen

Tarjoilijat, Rock Cafe Wanha Hullu Poro, Levi

Kiitos hienosta ja hyvästä asiakaspalvelusta 7.3.2013. Ruoka oli erittäin hyvää niin kun yleensäkin on ja asiat toimi hyvin. Asiakaspalvelu oli erittäin nopeaa ja hyvää. Jatkakaahan saamaan malliin 🙂

– Kanansiipien syöjät

Mari Kivimäki, Tampereen yliopisto/Opintopalvelut, Tampere

Mari on Loistava ammattilainen – Aina iloinen, reipasotteinen ja odotukset ylittävä asiakaspalvelun ammattilainen. Toivon että myös esimies on tietoinen millainen Aarre hänellä on palveluksessaan!

– Minna Vaani