Lähetä oma kiitoksesi
Lääkäri Anna-Kaisa Mattanen, Terveyskeskuspäivystys / Kaks, Kajaani
Kiitos äärettömän hyvästä palvelusta terveyskeskuspäivystyksessä korvatulehduspotilaalle ja äidille!
– Tuula ja Paavo Parviainen
Kesätyöntekijä, Kodin Terra, Kajaani
Kiitos Terrassa opiskelija-kesätyöntekijälle hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.
– Roskakatoksen ostaja
KAKS Ortopedi Janne Heikkinen, leikkaussalin, heräämön ja os. 7 henkilökunta sekä FT Heli, Kajaani
Sydämellinen kiitos hyvästä hoidosta ja huolenpidosta polvileikkauksessani 16. – 17.5.! Aurinkoista kesää!
– Maria
Naisten osasto, Sokos, Salo
Olimme menossa Saloon kastejuhlaan. Tarkoitus oli ostaa Sokokselta uudet valkoiset pitkät housut. Mistään mallista ei löytynyt sopivan pituisia – eli kaikki liian pitkiä ja juhla oli alkamassa tunnin kuluttua! Myyjä sanoi, että hänellä on neula ja lankaa takahuoneessa. Niin hän delegoi tehtävän vapaana olevalle myyjälle, joka lyhensi lahkeet ja pääsin uudet housut jalassa juhlimaan. Tämä on sitä oikeaa asiakaspalvelua. KIITOS VIELÄ!
– Sirkka Pohjanmaalta
Pirjo Prauda, Multasormi, Kajaani
Saimme viimeisen päälle hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Kiitos!
– 2 gojia
Minna Hartikainen, Logotuote, Lahti
Jostakin syystä tarjouspyyntö ei mennyt läpi ekalla kerralla ja toinen yhteydenottoni jäi vähän myöhään. Sain kutenkin tuotteet tilattua todella joustavan ja mukavan palvelun ansiosta. Kiitos
– Åsa
Tuula, Raatihuoneen S-market, Kajaani
Kiitos Tuula hyvästä palvelusta. Huomaaat kivasti asiakkaan. Sinulla on hyvä asenne työhösi. Ruusu sinulle. Jää aina hyvä mieli kassallasi.
– Ohikulkija
Juha Hoskonen, Pörhö, Kajaani
Kiitokset loistavasta asiakaspalvelusta, opastus oli kympin suoritus. Kaupat sujuivat loistavasti, ja jäi vielä muistoksi iloinen mieli.
– Juha & Paula
Kirsi Moliis ja Niina Piirainen, Fors ravintola, Kajaani
Äitienpäivänä nautimme ravintolanne herkullisesta ja todella monipuolisesta lounaasta kera ystäviemme.Ruoka oli suussa sulavaa ja palvelu loistavaa.Lämpimästi kiittäen!
– Pirkko ja Jori Aittala vieraineen
Päijät-Hämeen Poliisilaitos, Lahti
Lämpimät kiitokset Päijät-Hämeen Poliisilaitoksen nuorelle tummatukkaiselle naisvirkailijalle ja hänen vaaleakiharaiselle esimiehelleen. Ajokortin uusinta onnistui sotkuista huolimatta teidän herttaisen huolenpitonne ansiosta.
(P.s. Kiitos myös ajanvarauksen nettiin laatijalle. Se on niin helppo, että onnistuu vanhukseltakin!)
– Anja Paananen