Asiakaspalvelu | Page 260 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Lääkäri Anna-Kaisa Mattanen, Terveyskeskuspäivystys / Kaks, Kajaani

Kiitos äärettömän hyvästä palvelusta terveyskeskuspäivystyksessä korvatulehduspotilaalle ja äidille!

– Tuula ja Paavo Parviainen

Kesätyöntekijä, Kodin Terra, Kajaani

Kiitos Terrassa opiskelija-kesätyöntekijälle hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.

– Roskakatoksen ostaja

KAKS Ortopedi Janne Heikkinen, leikkaussalin, heräämön ja os. 7 henkilökunta sekä FT Heli, Kajaani

Sydämellinen kiitos hyvästä hoidosta ja huolenpidosta polvileikkauksessani 16. – 17.5.! Aurinkoista kesää!

– Maria

Naisten osasto, Sokos, Salo

Olimme menossa Saloon kastejuhlaan. Tarkoitus oli ostaa Sokokselta uudet valkoiset pitkät housut. Mistään mallista ei löytynyt sopivan pituisia – eli kaikki liian pitkiä ja juhla oli alkamassa tunnin kuluttua! Myyjä sanoi, että hänellä on neula ja lankaa takahuoneessa. Niin hän delegoi tehtävän vapaana olevalle myyjälle, joka lyhensi lahkeet ja pääsin uudet housut jalassa juhlimaan. Tämä on sitä oikeaa asiakaspalvelua. KIITOS VIELÄ!

– Sirkka Pohjanmaalta

Pirjo Prauda, Multasormi, Kajaani

Saimme viimeisen päälle hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Kiitos!

– 2 gojia

Minna Hartikainen, Logotuote, Lahti

Jostakin syystä tarjouspyyntö ei mennyt läpi ekalla kerralla ja toinen yhteydenottoni jäi vähän myöhään. Sain kutenkin tuotteet tilattua todella joustavan ja mukavan palvelun ansiosta. Kiitos

– Åsa

Tuula, Raatihuoneen S-market, Kajaani

Kiitos Tuula hyvästä palvelusta. Huomaaat kivasti asiakkaan. Sinulla on hyvä asenne työhösi. Ruusu sinulle. Jää aina hyvä mieli kassallasi.

– Ohikulkija

Juha Hoskonen, Pörhö, Kajaani

Kiitokset loistavasta asiakaspalvelusta, opastus oli kympin suoritus. Kaupat sujuivat loistavasti, ja jäi vielä muistoksi iloinen mieli.

– Juha & Paula

Kirsi Moliis ja Niina Piirainen, Fors ravintola, Kajaani

Äitienpäivänä nautimme ravintolanne herkullisesta ja todella monipuolisesta lounaasta kera ystäviemme.Ruoka oli suussa sulavaa ja palvelu loistavaa.Lämpimästi kiittäen!

– Pirkko ja Jori Aittala vieraineen

Päijät-Hämeen Poliisilaitos, Lahti

Lämpimät kiitokset Päijät-Hämeen Poliisilaitoksen nuorelle tummatukkaiselle naisvirkailijalle ja hänen vaaleakiharaiselle esimiehelleen. Ajokortin uusinta onnistui sotkuista huolimatta teidän herttaisen huolenpitonne ansiosta. 

(P.s. Kiitos myös ajanvarauksen nettiin laatijalle. Se on niin helppo, että onnistuu vanhukseltakin!)

– Anja Paananen