Lähetä oma kiitoksesi
Elena Hakala, Lehtikankaan terveysasema, Kajaani
Kiitos Elena meidän koko perheen puolesta, lämpimästä, asiantuntevasta ja ystävällisestä hoidosta. Olet lääkäri joka ottaa ihmisen kokonaisuutena huomioon. Iso kiitos ja halaus.
-Kiitolliset
Aleksi, Comasul, Kajaani
Kiitos hyvästä, ystävällisestä ja luotettavasta asiakaspalvelusta 🙂
-Asiakas
KappAhl, Raisio, kauppakeskus Mylly
Myyjät ovat aina niin iloisia, kohteliaita ja ystävällisiä kun liikkeeseen menee. Siellä saa aina ystävällisen hymyn ja tunteen että on tervetullut, oma päiväkin pelastuu. Kiitos heille!
– asiakas
Taina Ruutuoksa, Instrumentarium, Aleksanterinkatu, Helsinki
Taina oli kaikilla käyntikerroilla ystävällinen ja jopa muisti kuka olen ja millaiset lasit minulle tuli. Isoimmin kiitän kuitenkin suoruutta ja ammattitaitoa, pääni malli on erilainen ja kehysten löytäminen on minulle vaikeaa. Taina otti minut asiakseen, koitti kehyksiä ja testasi ja löysi lopulta kolmet, joista sain valita mieluisimmat. Säästin aikaa ja hermoja, Kiitos Tainan!
– Rillit ja aurinkolasit voimakkuuksilla
VR konduktöörit, Rovaniemi-Helsinki/Turku
Kiitos aina iloisesta ja ystävällisestä palvelusta! Emme ole vielä tavanneet hapanta konduktööriä!
– Eija ja Keijo Peltonen + Silba-koira
Kirpputori Vanha-Aitta, Kajaani
Aina niin iloista ja ystävällistä palvelua saa Vanhan-Aitan omistaja tytöiltä! Olette oikealla alalla. Asioin usein ja aina on niin positiivinen vastaanotto kun astuu sisään liikkeeseen. Kiitos teille!
– asiakas
Merja, Nissen, Sokos, Tampere
Kiitos hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.
– Mika
Lahden kaupungin sairaanhoito, Lahti
Kiitos Lahti Terveysneuvo, Paavolan terveysasema ja Keskussairaala, hyvin toimivasta sairaanhoidosta! En ole vuosikymmeniin tarvinnut apua, mutta nyt nousi kuume korkeaksi ja voimat hupenivat niin että jalat pettivät alta. Koteihin jaetusta lehtisestä löytyi Terveysneuvon puhelinnumero, lääkäriaika Paavolan terveysasemalle järjestyi seuraavaksi päiväksi.Vastaanotolla tuotiin pyörätuoli, odottelun ajaksi järjestettiin lepopaikka. Seuraava aika olisi kahden päivän päästä, mutta jo sitä ennen soitettiin ja kysyttiin miten pärjään kotona. Mitä huolenpitoa!Matka jatkui sitten Keskussairaalaan, sinnekin suuret kiitokset osaavasta hoidosta!Tätä ennen en siis tuntenut Lahden terveyspalveluja. Nyt niihin pari viikkoa tutustuttuani voin vain ihastella ja kiittää!
– Raija Kj.
Vesa Ylitalo, Psykiatrinen sairaala, Rovaniemi
Antaisin positiivista palautetta Rovaniemellä sijaitsevassa psykiatrisessa sairaalassa työskentelevälle mielisairaanhoitaja VesaYlitalolle. Hän auttoi minua luonnollisuudellaan ja ystävyydellään niin paljon, että sain oivalluksen elämästä pitkän pimeän kauden jälkeen.
– B. Wiikman
Jarkko, Avopalvelukeskus Silmu, Kajaani
Kiitos hyvästä palvelusta ja yhteistyöstä! Muista tehdä pizzaa jatkossakin. Hyvää kevättä sinulle!
– Sami