Asiakaspalvelu | Page 270 of 1188 | Positiivarit

Lähetä oma kiitoksesi

Elena Hakala, Lehtikankaan terveysasema, Kajaani

Kiitos Elena meidän koko perheen puolesta, lämpimästä, asiantuntevasta ja ystävällisestä hoidosta. Olet lääkäri joka ottaa ihmisen kokonaisuutena huomioon. Iso kiitos ja halaus.

-Kiitolliset

Aleksi, Comasul, Kajaani

Kiitos hyvästä, ystävällisestä ja luotettavasta asiakaspalvelusta 🙂

-Asiakas

KappAhl, Raisio, kauppakeskus Mylly

Myyjät ovat aina niin iloisia, kohteliaita ja ystävällisiä kun liikkeeseen menee. Siellä saa aina ystävällisen hymyn ja tunteen että on tervetullut, oma päiväkin pelastuu. Kiitos heille!

– asiakas

Taina Ruutuoksa, Instrumentarium, Aleksanterinkatu, Helsinki

Taina oli kaikilla käyntikerroilla ystävällinen ja jopa muisti kuka olen ja millaiset lasit minulle tuli. Isoimmin kiitän kuitenkin suoruutta ja ammattitaitoa, pääni malli on erilainen ja kehysten löytäminen on minulle vaikeaa. Taina otti minut asiakseen, koitti kehyksiä ja testasi ja löysi lopulta kolmet, joista sain valita mieluisimmat. Säästin aikaa ja hermoja, Kiitos Tainan!

– Rillit ja aurinkolasit voimakkuuksilla

VR konduktöörit, Rovaniemi-Helsinki/Turku

Kiitos aina iloisesta ja ystävällisestä palvelusta! Emme ole vielä tavanneet hapanta konduktööriä!

– Eija ja Keijo Peltonen + Silba-koira

Kirpputori Vanha-Aitta, Kajaani

Aina niin iloista ja ystävällistä palvelua saa Vanhan-Aitan omistaja tytöiltä! Olette oikealla alalla. Asioin usein ja aina on niin positiivinen vastaanotto kun astuu sisään liikkeeseen. Kiitos teille!

– asiakas

Merja, Nissen, Sokos, Tampere

Kiitos hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.

– Mika

Lahden kaupungin sairaanhoito, Lahti

Kiitos Lahti Terveysneuvo, Paavolan terveysasema ja Keskussairaala, hyvin toimivasta sairaanhoidosta! En ole vuosikymmeniin tarvinnut apua, mutta nyt nousi kuume korkeaksi ja voimat hupenivat niin että jalat pettivät alta. Koteihin jaetusta lehtisestä löytyi Terveysneuvon puhelinnumero, lääkäriaika Paavolan terveysasemalle järjestyi seuraavaksi päiväksi.Vastaanotolla tuotiin pyörätuoli, odottelun ajaksi järjestettiin lepopaikka. Seuraava aika olisi kahden päivän päästä, mutta jo sitä ennen soitettiin ja kysyttiin miten pärjään kotona. Mitä huolenpitoa!Matka jatkui sitten Keskussairaalaan, sinnekin suuret kiitokset osaavasta hoidosta!Tätä ennen en siis tuntenut Lahden terveyspalveluja. Nyt niihin pari viikkoa tutustuttuani voin vain ihastella ja kiittää!

– Raija Kj.

Vesa Ylitalo, Psykiatrinen sairaala, Rovaniemi

Antaisin positiivista palautetta Rovaniemellä sijaitsevassa psykiatrisessa sairaalassa työskentelevälle mielisairaanhoitaja VesaYlitalolle. Hän auttoi minua luonnollisuudellaan ja ystävyydellään niin paljon, että sain oivalluksen elämästä pitkän pimeän kauden jälkeen.

– B. Wiikman

Jarkko, Avopalvelukeskus Silmu, Kajaani

Kiitos hyvästä palvelusta ja yhteistyöstä! Muista tehdä pizzaa jatkossakin. Hyvää kevättä sinulle!

– Sami