Kiitoskeskus | Page 269 of 1454 | Positiivarit

Miesmyyjät, Clas Ohlsson, Lappeenranta

Olen usein saanut hyvää palvelua, kun olen ostanut teknistä tuotetta, enkä ole ennakkoon tiennyt, mitä pitäisi ostaa.

– Naisostaja

Loimaa Sähkö / Veikon Kone, Loimaa

Olimme lähdössä teatteriin kun pakastearkku hajosi. Saimme uuden arkun 15 minuutissa kotiin ja ehdimme teatteriin. Palvelu oli hyvää, jäi lämmin mieli. Tähän kauppaan kelpaa mennä toistekin.

-Eija Kaunela

Suomen Yleisradio, Radio1, Helsinki

Suurkiitos Ylelle Radio1Muistojen bulevardi musiikista arkiaamuisin,sen musiikkitarjonta tekee hyvää mielelle ja koko kropalle.

– Pirjo Vuola

Kela, Mikkeli

Pari kertaa asioinut, joutui hieman jonottamaan mutta palvelu olikin sitten ensiluokkaista! Ystävällinen ihminen tiskin takana jaksoi kiireettä vastata kaikkeen mitä keksin kysyä ja auttoi lomakkeiden täytössäkin! Kiitos!

– Riikka Hujala

Harri, ATK palvelutiski, Veljekset Keskinen, Tuuri

Nonniin… taas se tuli todistettua ettei suuret paikat välttämättä ole parhaita. Tuuri, pieni kyläpahanen kun pieksi kaksi lahtelaista yritystä. Lahtelaisten mielestä kun puhelimelle ei ollut mitään tehtävissä, niin Keskisellä käydessäni tästä sanoin Harrille ja hän aavisteli jo vikaa ennen kuin sain kertomustani loppuun. Oikeassahan hän oli ja kappas vain, puhelin on saatu nyt täysin toimivaksi ja korjaus tapahtui ihan siinä tiskin ”takahuoneessa”. Kun puhelin muuten on toimiva ja tykätty, niin ei sitä välttämättä tarvitse heivata pois heti ekan pikku häiriön vuoksi kun lähellämme on näin ammattitaitoisia korjaajia. Tuhannet kiitokset siis sinulle Harri. Lopputulos on Tuuri-Lahti 6-0, koska Lahdessa yrittäneitä Firmoja oli ollut kaksi. Tuuri on paras.

– Kiittäen Sirpa ja Pasi

Opettajat: Sannamari, Susanna ja Satu sekä lähihoitaja-opiskelijat, kokki-opiskelija Jonna, Hauholan koulun 7A-luokka ja Oriflame Taina, Kainuun ammattiopisto, Kajaani

Järjestitte mukavan tapahtuman lapsille ja koko perheelle, näimme vain iloisia ilmeitä lauantaipäivänä :). Kotiin lähdimme mahat täynnä maistuvaa riisipuuroa sekä joulutorttua! Iso kiitos teille, olitte nähneet vaivaa meidän eteemme.

– Kainuun allergia- ja astmayhdistys sekä tapahtumaan osallistuneet lapset vanhempineen

Paula Risikko, sosiaali-ja terveysministeriö, Helsinki

Viime talvena meille aiheutti suurta huolta js surua kehitysvammaisen lapsen lapsemme puutteellinen hoito hoitokodissa. Yhteydenotot ja keskustelut yksikön esimiehen kanssa eivät johtaneet mihinkään tulokseen. Ongelmat jatkuivat. Lopulta päätin isoäitinä ottaa yhteyttä ministeri Risikkoon. Olin iloisesti yllättynyt, että jo muutaman päivän päästä sain vastauksen kirjeeseeni ja viestin että asia on välitetty edelleen peruspalveluministerille, koska asia kuuluu hänen toimialaansa. Asia eteni varsin nopeasti ja parasta on se että hoidon taso on tällä hetkellä kiitettävä. Miten suurta iloa tuottikaan se että asiamme ovet sote-puolella näin osaavissa käsissä. Suuret, suuret kiitokset ministeri Risikolle nopeasta reagoinnista ja peruspalveluministeri Susanna Huoviselle loistavasta asian hoidosta.

-Kaarina Tahvanainen

Ambulanssikuskit, Tampereen Hervanta

Kiitos tuhannesti 12.11. ennen seitsemää vuorossa olleelle ambulanssitiimille Hervannan alueella (Köpi ja kumppanit)! Jouduin hämärässä auton töytäisemäksi ja komean lentokaaren seurauksena ambulanssi jouduttiin kutsumaan paikalle. Vaikka kiittelinkin avustanne lähtiessänne jatkamaan tärkeää työtänne, en siinä tunnekuohussa onnistunut kertomaan kuinka suuren vaikutuksen minuun teitte. Onnettomuustilanteessa on ehdottoman tärkeää että uhri saa tukeutua turvallisentuntuiseen ihmiseen ja että ajatukset saa pidettyä positiivisissa asioissa. ISO KIITOS!

– Runnottu (mutta vain fyysisesti!)

Jan Rintala, AutoÅström, Kokkola

Vanhaan autooni piti tehdä kallis moottoriremontti (maksoi tod.näk. enemmän kuin itse auto), mutta hyvä asiakaspalvelu jätti positiivisen jälkimaun hinnasta huolimatta.

– Jaana

Henkilökunta, K-Market Herkkusatama, Uusikaupunki

Valoisa, aina iloinen henkilökunta jaksaa palvella aina hymyillen. Tiukemmassakin tilanteessa henkilökunta jaksaa hymyillä.

– Tatu Hoikkala