Saksalan uimahalli, Lahti
Iso kiitos Saksalan uimahallin kassalle, joka jaksat joka kerta hymyillä ja mukavilla jutuillasi toivottaa meidät tervetulleiksi uimaan. Olet aivan mahtavan positiivinen ja saat meillekin hymyn huulille vaikka väsyneinä tulemme työpäivän jälkeen. Tunnistat varmasti itsesi tästä viestistä, sillä ylität joka kerta asiakkaan odotukset!
– kuntouimarit Eija ja Heli
Mika Simola, Simolan Taide ja Kehys, LAHTI
Päätin pikaisesti viedä Lahteen, Simolan Taide ja Kehys -liikkeeseen taulun kehystykseen ja klo 15.56 Z-junalla Tikkurilasta, jossa asun, ehtisin hyvin ennen sulkemisaikaa (klo 17) liikkeeseen, kun juna olisi Lahdessa klo 16.40, ja äkkiä asemalta kipaisisin Hollolankadulle, jossa liike on. Mutta junaliikenne olikin sekaisin. Juuri siihen aikaan lähtevät junat olivat kaikki myöhässä, käytössä oli vain kaksi raidetta, ja lopulta z-juna Lahteen lähti varttitunnin myöhässä. Hiukan ennen Haarajokea juna pysähtyi odottamaan jotakin ja sen jälkeen tuli kuulutus ”olemme 25 minuuttia myöhässä”. Harmistuneena ajattelin, että intoni viedä taulu pikaisesti Lahteen taisi mennä mönkään… Ja vielä n. 100 metriä ennen Lahden asemaa juna pysähtyi odottamaan jotain. Konnari harmitteli koko päivän kestäneitä häiriöitä, jotka olivat alkaneet aamulla laitteistovioista ja kun joku oli hypännyt junan alle jossakin. Juna tuli lopulta Lahden asemalle 35 minuuttia myöhässä. Kello oli vartin yli viisi.
Olin jo puolivälissä junamatkaa soittanut Mika Simolalle, liikkeen omistajalle, ja harmittelin, ettei tämä taulun ajoissa tuonti taidakaan onnistua… Mika rauhoitteli ja ystävällisesti pyysi soittamaan, kun olen Lahdessa, ja niin tein. Hän oli autonsa kanssa odottamassa Lahden rautatieaseman lähellä, Mannerheimin ratsastajapatsaan takana olevalla parkkipaikalla, kun oli käynyt asioilla, ja nappasi minut kyytiinsä, ja menimme liikkeeseen, jonne saatoin jättää tauluni kehystykseen ja ostaa myös pari pakettia plastoliinia kuvanveistoon. Kyllä tuli hyvä mieli! Tunsin itseni arvokkaaksi ja tärkeäksi asiakkaaksi. Kiitos!
– Sirpa Papinaho
Länsikeskuksen Apteekki, Turku
Olen antibiooteille allerginen ja lääkäri oli määrännyt tulehdukseen uutta lääkettä. Koska pahimmillaan saan anafylaktisen reaktion sopimattomasta lääkkeestä, päätin kysyä henkilökunnalta sopiiko, että otan lääkkeen apteekissa. Asia oli kunnossa ja henkilökunnan valvonnassa otin ensimmäisen tabletin. Vointiani kyseltiin tasaisin välein ja tunsin olevani ”turvassa”. Iso kiitos hyvästä palvelusta ja tukemisesta.
– Susanna
Torppala, DNA, Lahti
Lämmin kiitos todella ystävälliselle Aleksin DNA kaupan henkilöstölle ja etenkin Torppalalle, toki kaikilta olemme saaneet hyvää palvelua! Loistavaa sakkia!
– Sisko ja sen veli
PT-PROSTORE, KLAUKKALA
Sain myöhäisen tiedon että minulla olisi painikisat 8.11.2014. Vanhat trikoot olivat liian isot ja kengätkin kuluneet, joten tarvitsin uudet. PT-PROSTOREN nettikaupasta tilasin 4.11. ja pyysin olisiko mahdollista nopeaan toimitukseen. 30 min tilauksen lähettämisen jälkeen soittivat PTstä ilmoittaakseen että paketti on matkalla ja että mahd. huomenna oman paikkakunnan postissa. Tänään 5.11. tuli puhelimeen saapumisilmoitus. KIITOS PT-PROSTORE NOPEASTA JA HYVÄSTÄ ASIAKASPALVELUSTA! AJATTELEN TEITÄ TULEVISSA KISOISSA VOITIN TAI EN!
– Jannica L
Jaana, Lorella, Tampere
Asiantunteva ja ystävällinen myyjä, joka näki todella vaivaa tehdäkseen asiakkaasta tyytyväisen. Hän tunsi oman liikkeen tuotteet ja lisäksi oli valmis kyselemään tuotteita myös sekä saman ketjun muista liikkeistä. Lisäksi hän soitti jopa maahantuojalle kysyäkseen kokoa, joka ei heidän valikoimiinsa kuulunut. Se ei normaalisti kuulunut palveluun.Hän kertoi rehdisti oman näkemyksensä siitä sopiiko tuote asiakkaalle vai ei, kaunistelematta. Ei tyrkyttänyt, vaan oli aito.Liike taisi saada minusta uuden vakiasiakkaan.
– Seija H
Salen myyjät, Juupajoki
Kiitokset aina auliista asiakaspalvelusta ja iloisesta mielestä, vaikka olisi millainen marraskuinen apea ilma ulkona. Salen myyjillä on aina hyväntuulinen ilme ja reipas ote töihin, vaikka olisi millainen kiire hyvänsä tai hankala tilanne. Korkeakosken Salessa on kiva käydä juuri iloisen ilmapiirin vuoksi.
– Halmeen Seija
Kärpäsen kirjaston henkilökunta, Lahti
Lämmin kiitos Kärpäsen kirjaston henkilökunnalle. Olette AINA ystävällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä. Kirjastossa on mukava käydä, kun ilmapiiri on iloisen positiivinen!
– Aktiivilukija
M. Mikkelson, Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
Lääkärillä oli aikaa kuunnella ja tutkia aivan rauhassa ja sieltä se kipupiste löytyi, useiden lääkäreiden ja tutkimusten jälkeen. Mietin jo, että minua pidetään luulotautisena. Mitä parhainta syksynaikaa Hänelle ja kauneimmat kiitokset.
– T. Laiho
Marja, Tukkatakomo, Kajaani
Näin sateisen synkkänäkin päivänä lähdet Marjan taitavien käsien saattelemana iloisena hiukset hulmuten kohti viikonloppua!
– Hiukset ovat naisen kruunu!