Kiitoskeskus | Page 271 of 1454 | Positiivarit

Mikko Valkonen, Töölön Terveysasema, Helsinki

Kun terveysaseman ylilääkäri on maailman empaattisin ja ystävällisin potilaalle, voi vain kuvitella, mikä ilo on henkilökunnalla työskennellä hänen johdollaan. Mikko Valkoselle lupasin jo vastaanotolla 1000 ruusua (sanoi 500 kyllä riittävän!), vaan miljoona, miljoona, miljoona ruusua lähetän. Riittää niistä jaettavaksi henkilökunnallekin!

– Anja Antman

Leena Juntunen os. Finnilä, Lappajärven lukio 1980-luvulla, Lappajärvi

Leena, olit lukiossa luokanvalojamme ja opetit psykologiaa ja uskontoa. Olit aina positiivinen ja iloinen hymysi kannusti ja rohkaisi. Vieläkin kun tulet kylällä vastaan yhtä hymyisevänä, saat aikaan hyvää mieltä. Annoit esimerkilläsi myös hyviä elämän ohjeita ja viisauksia. Et jäänyt märehtimään vastoinkäymisiä vaan niistä mentiin eteenpäin. Kiitos sinulle noista mukavista lukiovuosista!

– Maria os. Viita-aho

Susanne Kallio, Silmäasema, Kajaani

Haluan kiittää sinua vielä tätä kautta loistavasta ja rennosta opetuksesta kun opetit minulle piilolinssien käyttöä. Olen enemmän kuin tyytyväinen!

– Nyt voi harrastaa

Hammaslääkäri Tauriaiset, Hammashoitola, Kajaani

Kiitos teille tuhannesti osaavasta hoidosta. Hammaslääkäripelko on kerta kerralta vähentynyt kun lääkärit on tämänlaisia. Ei tarvitse kipua pelätä, saa hyvää hoitoa ja hyvät ohjeet toimenpiteen jälkeen jälkihoidosta. Kiitos.

– Potilas

Poika ja Rouva, K-Citymarket, Ylöjärvi/Elovainio

Palautettu tuote maks. debit ja palautus kirj. kredit jne. Mutta se ”asiakasystävällisyys” kun asiaa selvitettiin oli todella erinomaista, siitä kiitos molemmille!

– Anneli ”debit/kredit” 24.10.2014

Pirkko Mäkelä, Te-toimisto, Uusikaupunki

Suuret kiitokset loistavasta asiakaspalvelusta Pirkolle.

– Mika Ihalainen & Sari Kaitera

Timo Vuori, Hammas-Tiimi Oy, Lahti

Hammasproteesi lipesi laattalattialle, lohkeama? Mikä neuvoksi? Mestarihammasteknikko vastasi puhelimeen heti, lupasi tarkistaa heti ja neuvoi perille remonttien ohi. Pienehkö viilaus ja kalusto kunnossa. Päivän hyvä teko! (Laskun kirjoitus veisi vain aikaa). Mummot tyytyväisiä : )

– Lähihoitaja

E. Tuhkanen, Kajaani Info, Kajaani

Kiitos rauhalliselle ja miellyttävän kohteliaalle asiakaspalvelijalle, joka myi minulle haluamani konserttiliput. Oli miellyttävä asiointi.

– Konserttiliput saanut

Ahti Paajanen, Järvenpää-talo, Järvenpää

Lämmin kiitos Järvenpää-talon kokousisännälle Ahti Paajaselle, joka auttoi minua hankalassa tilanteessa eräs lokakuinen tiistai. Olin kiireellä tulossa kokoukseen Järvenpää-talolle, ja vasta pyörääni lukitessa huomasin, että avaimet olivat jääneet kotiin.Ahti keksi, että pyörän voi pistää hetkeksi kellariin talteen, kun pihalle en sitä lukitsematta uskaltanut jättää. Ehdin kokoukseen, ja pitkästä päivästä jäi hänen ansiostaan hyvä mieli!

– Marjo Sate

Danin huolto, Porvoo

Asiakaspalvelu ja osaaminen tässä yrityksessä kohdillaan! Isot kiitokset!

– Kirsi ja Aatos Tenhunen