Kiitoskeskus | Page 272 of 1454 | Positiivarit

Atte Veteläinen, kaks/päivystyspoli, Kajaani

Tuhannet kiitokset lapseni huolehtivaisesta hoidosta, kun soitit lastenlääkärin tarkistamaan tilanteen! Tälläisiä ammattilaisia kaivataan lisää!

– Minttu

Irja Kuntonen, Nordea, Lielahden konttori, Tampere

Mikä ammattitaito ja mikä palvelutaso! Karismasta ja empaattisuudesta nyt puhumattakaan! Kaikkea hyvää!

– Seija Flinkman

Tavarakirppis, Kajaani

Kiitos ihastuttavalle henkilökunnalle siististä, valoisasta ja hymyilevästä kirpputorista! Tänne tulemme jatkossakin! Huomaa, että yrittäjät tekevät tätä suurella panostuksella.

– Asiakkaat

Reumatologi Mikko Vasala, Reuma.pkl, Kaks, Kajaani

Suuret kiitokset kuuluu Mikolle loistavasta hoidosta sekä nopeudesta hoitaa asiat. Aika saatiin magneettikuvaukseen nopeasti, kiitos! 🙂

– A. Sirviö

Wilhelmiina Pitkänen, DNA, Kuopio

Soitin DNA-linjalle nettiliittymän saamiseksi. Atk-asiat ovat mielestäni tosi tympeitä, kun muutenkin joutuu tietokonetta päivät työkseen tuijottelemaan ja hieman ahdisti alkaa moista asiaa nyt puuhaamaan työpäivän jälkeen – ja vielä maanantaina. Puhelimeen vastasikin aivan ihana ihminen, joka osasi asiat selvittää kansantajuisesti ja tuli tunne, että hän oikeasti halusi selvittää, mitkä palvelut meille olisi järkevimmät. Tämä Wilhelmiina ansaitsisi kyllä palkankorotuksen, ihan vain pomolle tiedoksi 🙂

– Petra

Kauneuskeskus Mona, parturikampaamo, Kajaani

Oli mukava asioida kun minut palveltiin reippaasti, kiitos

– Mukavasti palveltu

Tiina, Terveyspalvelut, Tampere

Lämmin kiitos ystävälliselle ja asiantuntevalle hoitajalle lääkäripalvelujen ajanvarauksessa 19.10!Viikonloppuna on hankala järjestää asioita puolin ja toisin, mutta nyt kaikki onnistui.Kiitokset myös ystävälliselle kollegalle, jolle soitimme hieman myöhemmin!

– Leena & Hanna

St1 Lauritsala, Lappeenranta

Perinteinen miehitetty huoltoasema, josta saa aina erittäin hyvää ja asiakasta huomioivaa palvelua. Erityisesti nuori pop-laulaja Robinin näköinen kaveri on jäänyt mieleen, mutta jonka nimeä ei valitettavasti ole tiedossa. Hän on jatkuvasti reipas, hyväntuulinen ja luontaisen kohtelias lapsista vanhuksiin. Samaa viestiä olen kuullut monesta suusta.

– Jukka Kosonen

Kirsi Liljeqvist, Vuorovastaava, Hotelli Aulanko, Hämeenlinna

Olin naisytävieni kanssa Aulangolla 16-18.10.18.10 aamiaiselle tuli hurjasti ihmisiä syömään, ruuhkaaja ruuan loppumista. Ihmiset kiukuttelivat ja jopa raivosivat. Kohteeksi joutui vuorovastaaja Kirsi. Hän hoiti kohtauksen rauhallisesti ja ammattimaisesti, osoittaen hienoa tilannehallintaa. Kohteliaisuus näkyi koko ajan.Annoimme hänelle ISON tunnustuksen.Teillä Aulangolla on onnea, kun Kirsin kaltainen työntekijä on puikoissa. Hyvää jatkoa ja KIRSI kiitos..t.viisi 60-kymppistä <3

– Riitta Pääkkönen

Sanna, KappAhl, Kajaani

Kiitos todella hyvästä asiakaspalvelusta reklamoidessani lapsen toppahaalarista. Kiitos myös aamulla työvuorossa olleelle myyjälle. Tilanne hoidettiin hienosti ja saitte hyvän mielen niin minulle kuin lapsellenikin. 🙂

– Värikkään haalarin palauttaja