Kiitoskeskus | Page 274 of 1454 | Positiivarit

Vanhempi herrasmies, Novatalon Valintatalo, Lahti

Erityskiitos vanhemmalle herrasmiehelle, joka auttoi ostosteni keräämisessä ma 13.10 n klo 13. Kyselit vielä, selviänkö kotimatkasta ostosteni kanssa. Muutamia viisaita neuvojakin sain. Ihanaa, että teidänlaisia huomaavaisia ihmisiä on olemassa! Vanha auttoi nuorempaa.. Olen varma, että teitä autetaan, kun apua tarvitsette. Iso virtuaalinen kukkakimppu teille ja kaikkea hyvää elämäänne!

– Kyynärsauvoilla liikkunut

Anne Kallio, R-kioski, Asikkala Vääksy

Kysyin tiettyä postimerkkisarjaa, jota kioskilla ei sillä hetkellä ollut. Anne sanoi selvittävänsä, onko toisella R-kioskilla ja lähettävänsä tekstiviestin asiasta. Jo samana iltana sain tiedon, että merkit ovat haettavissa. Loistavaa palveluasennetta.

– Marketta Andersen

Kuvapalvelu Pekka Ipatti, Kajaani

Soititte kuvista, jotka unohdin hakea. Toitte ne kotiin asti. Surusta sekaisin olevalle se oli suuri palvelus ja myötätuntonne asiamme hoidossa todella lohduttavaa. Kaikkea hyvää teille ja jaksamista. Iso kiitos meiltä.

– Perhe Salmela

Riitta Ollila, Kuusamo

Maailman paras lastentarhanopettaja: rakastava, huolehtiva ja ennen kaikkea järjestää lapsille mieleenpainuvia kokemuksia. Niistä saivat omatkin kaksi lastani nauttia esikouluvuotensa aikana. He muistavat vieläkin ihanat retket ja tutkimushetket. Kiitos sinulle Riitta ja voimia edelleen jatkaa työssäsi.

– Anja

Juhani Töytäri, Positiivarit, Lahti

Kiitos Jussille.”Positiivareiden suuri opettaja.”Jussin Nopea soitto takaisin ja vastauksen anto.Minulla oli tapana kantaa huolta elämän tarkoituksesta – nyt pelkkä eläminen tuntuu riittävän tarkoitukseksi.”Joanna Field”

– Mika Ihalainen

MA-PE autokorjaamo Taikatiellä, Kajaani

Tällä autokorjaamolla oli erittäin ystävällistä, joustavaa ja nopeaa palvelua, kiitän ja suosittelen.

– valoton autoilija

Lasse Kantola, Lahti

Huumorin varjolla saimme paljon ajateltavaa Maailman Opettajien päivän tilaisuudessa. Kiitos mahtavasta luennosta!

– Lto:t

Myyjä, Kultajousi Elegance, Oulu

Oikein paljon kiitoksia todella hyvästä ja erinomaisesta asiakaspalvelusta alennetun ja suositun kellon oston yhteydessä 6.10. Oli todella ilo asioida liikkeessänne ja tulen kyllä jatkossakin asioimaan. Sylillinen ruusuja myyjälle. Isoo kiitos vielä kerran.

– Kellon ostaja

Kristiina Taskinen, Kainuun SoTe ja Kajaanin Seudun Diabetesyhdistys, Kajaani

Kiitos kuntayhtymän Kristiina Taskiselle hyvästä esityksestä Omasote asiassa diabetesyhdistyksen asiaillassa ja yhdistyksen vastaaville henkilöille järjestelyistä. Tuvalla on aina lämmin tunnelma keskellänne ja iloinen palvelu. Tuntee tervetulleeksi itsensä todella! Omasote selkiytyi ainakin meille ja ”hurahdimme” kokonaan tutkimaan sen mahdollisuuksia. Kiitos ja aurinkoista syksyn jatkoa!

– Tyytyväiset illan vieraat

ABC Pyhtää henkilökunta, ABC-huoltamot, Pyhtää

ABC Pyhtään henkilökunnalle: Koskenniemen sanoin kiitän hymyistä ja hyvästä palvelusta, kyllä piristi automatkailijan iltaa tiistaina 30.9.Mik’ on kauneimmin valaissut elämäntieni?Ei suosio, kiitos – vain hymyily pieni.-V.A. Koskenniemi

– Irene