Kiitoskeskus | Page 275 of 1454 | Positiivarit

Kela, Karjaa

Erinomaista asiakaspalvelua Karjaan Kelan toimistossa 30.9.2014. Kiitos!

– Hannele

Generaattori, Kajaani

Tuhannet kiitokset ja rutistukset Generaattorin porukalle ja ”pikku kakkosen tädille” että saimme kokea aivan mahtavan ja mukaansa tempaavan Väärinpäin maa esityksen.

– yksityisen perhepäivähoidon reippsilijat tiimi, Tuula, Satu, Ulla ja Sini sekä koko iloisten hoitolasten porukka

Tuija Piltti, Lahti

Kiitos alkaneesta kouluvuodesta ja siitä, että olet luotsannut meidän lapsukaisia jo neljä vuotta. Mukava olisi jos vielä olisit heidän mukanaan kaksi vuotta. Ja kiitos kaikesta tuesta jota olen sinulta saanut

– Tuija Sääksjärvi

Töölön sairaala HUSUKE-poliklinikka, Helsinki

Kaksi yhteydenottoa tai käyntiä HUSUKE-poliklinikalle. Siellä palvellaan ja otetaan huomioon ihmisen omat tarpeet. Ymmärretään, että omaishoitaja ei voi milloin vain tulla leikkaukseen. KIITOS

– Raili Salmi

Kouvolan Konetikki Oy, Kouvola

Harvoin saa niin hyvää palvelua kuin sain Kouvolan Konetikki Oy:ssä – iloista, asiantuntevaa, asiakkaan huomioivaa… ostaessani pyöröpuikkoja sain hyvää palvelua ostovalintaa tehdessäni sekä hieman myös ekstrapalvelua ja mahtavan esittelyn liikkeen lankavalikoimista niistä kysyttyäni 🙂 Ihanaa, että Kouvolan keskustasta löytyy näin mahtava erikoisliike kutojalle/ompelijalle – tulen ilman muuta toistekin! Kiitos vielä kerran!

– Sanna L.

Harri Heinonen, Volkswagen Center Espoo, Espoo

Käytyämme monessa – todella monessa – autokaupassa etsimässä uudempaa autoa palasimme ensimmäiseen kauppaan VW Center Espooseen, missä Harri Heinonen meitä palveli. Hän oli kaikkien autokauppojen automyyjistä ainoa, joka näki minkäänlaista vaivaa asiakkaan eteen, oli avulias, ei painostanut ja teki esimerkkilaskelmat pyytämättä. Typerätkin kysymykset vaikuttivat ihan järkeviltä häneltä kysyttäessä. Ihan loistavaa palvelua, siinä on mies oikeassa ammatissa oikealla asenteella!! Kiitos Harri ja lämpimät terveiset onnelliselta perheeltä ja uuden (uudemman) auton omistajilta. Aivan mahtavaa ja mieltä lämmittävää palvelua! 🙂

– Riitta ja Fraser (”Frasse”) sekä lapset

Iisalmen Pesula, Iisalmi

Kiitos Iisalmen Pesulalle suoraselkäisestä palvelusta. Pieniä mokiakin saa sattua, jos ne huolehditaan pois päiväjärjestyksestä yhtä tehokkaasti kuin Iisalmen Pesulalla. Minulle jäi positiivinen kuva asioiden hoidosta.

– Noora Lankinen

Sanna Hinkkanen, Pehulan Koulu, Sastamala

Hei,Kiitos jo alkaneesta kouluvuodesta joka on ollut meille ja pojallemme todella ihanaa, apusi ja tukesi ansiosta. Olet ollut pojallemme loistava opettaja ja ymmärrät lapsia todella taitavasti…ja kehut aina poikaamme saavutuksistaan joka kannustaa häntä todella paljon. Kiitos siitä.

– Wilfred ja Jani Piirainen

Positiivarit

Oli mukava yllätys kun teille päin laskuni oli jäänyt syystä jos toisesta hoitamatta ja sain siitä muistutuksen, ETTE olleet laittaneet lisäkuluja. Tulipa hyvä mieli ja lasku lähti maksuun saman tien.

– Noora

Rovaniemen kaupunki, Työterveyspalvelut, Rovaniemi

Aiempina vuosina olen saanut hyvän hoidon ja hoitoonohjauksen sekä ohjeet itsehoitoon, kun välilevyni pullistelivat. Kiitos kuntoutukseen ohjaamisesta. Loistavat tulokset. Tänä syksynä ärhäkka flunssa sai minut epätoivon partaalle, mutta työterveyden ammattimainen apu auttoi (+antibiootit), ja nyt taas on mukava jatkaa työssä tätä ahertamista. ISO KIITOS!

– Raija Niemelä