Kiitoskeskus | Page 277 of 1454 | Positiivarit

Hotelli Mäntän Klubi, Mänttä-Vilppula

Hienoa henkilökohtaista palvelua reissumiehelle, suosittelen!

– Marko Eskolainen

Kahvila Ellinelli, Espoo

Hyvää ruokaa, tunnelmallinen paikka, lämmin palvelu:).

– Anne Leikas

Koukkuniemen Iltala, os. 12, Tampere

Iltalassa vanhukset saavat tosi sydämellistä hoitoa. Monen asukkaan kommunikointi on käynyt olemattomiin tai muuntunut lähinnä äksyilyksi, mutta ainakin osastolla 12 kärsivällisyyttä piisaa, ja yritystä järjestää virikkeitä. Upeaa, kiitos!

– Heljä Vasara

Henna Niemi, Kuopion pääterveysasema, Kuopio

Suurkiitos Sinulle Kuopion pääterveyskeskuksenlääkäri Henna Niemierinomaisesta huolenpidosta, ammattitaitoisesta sekä monipuolisesta tutkimisesta ja empaattisesta asenteestasi potilaitasi kohtaan.Kohtasit minutkin ennen kaikkea ihmisenä, etkä monisairaana mielenterveyspotilaana.Oikea asenteesi parantaa enemmän kuin tuhat tablettia.Olet oikealla alalla, kaikkea hyvää elämääsi!

– A. Hiltunen

Johanna Poikonen, Säästöpankki, Alajärvi

Upea asiakkaan kohtaaminen ja huomioiminen asiakkaalle tärkeän asian käsittelemisessä. Olet huippu!

– Maria Asikainen

Paone Rosalba, Kainuun sote-kuntayhtymän os 6, Kajaani

Lämmin kiitos erikoistuvalle lääkäri Paone Rosalballe sekä työryhmälle ollessani hoidossa 10-11.10.14. Lämmin kiitos myös empaattiselle ja osaavalle os 6:n hoitohenkilökunnalle, vaikka teillä oli hoidettavia jopa käytävällä asti.

– mummi -57

Jussi Töytäri, Positiivarit, Lahti

Kokki-Jussin Ajatusten Aamiainen on se juttu, jonka myötä kehnokin työpäivä muuttaa suuntaansa, ja varsinkin kun päivän mittaan voi palata niihin viisaisiin sanoihin. Ajatusten Aamiainen on ollut vuosisadan keksintö, siitä superhyperkiitokset Jussille!!

– Kati

TyygiLyylit/Verkkokangas, Parainen

Pojan lempihupparista oli vetoketju rikkoutunut ja luulin ainoan vaihtoehdon olevan uuden vetoketjun ompeleminen jonka vaihdosta jonkun toisen tekemänä olin valmis maksamaan. Mutta ei, sen lisäksi että sain oppia vetoketjuista paljon uutta, niin liikkeessä tehtiin kovasti työtä, että löysivät uuden sopivan lukon vetoketjuun. Siihen sovitettiin monta eri lukkokappaletta ja toinenkin myyjä tuli mukaan auttamaan. Uusi lukko löytyi ja pikkurahalla! Suuri kiitos hyvästä palvelusta.

– Anne A.

Seppo Pääkkönen, Plusterveys, Kajaani

Lämmin kiitos hammaslääkäri Seppo Pääkköselle todella hyvästä hoidosta sekä empaattisesta ja hyvin miellyttävästä asiakkaan kohtaamisesta.

– Lauri Paltamosta

Gracen henkilökunta – Viking Line, Turku

Majoittuessamme hyttimme ei tuoksultaan ollut toivottava. Henkilökunta teki parhaansa vaihtaakseen meidät toiseen majoitukseen, mutta vapaana ei ollut haluamaamme ikkunallista hyttiä – hyttimme siivottiin uudelleen sinä aikana kun tutustuimme laivan musiikilliseen tarjontaan. Ja hyvä palvelu jatkui kun sekoilimme suomen ja ruotsin aikojen kanssa ja saavuimme myöhässä kylpyläosastolle – parasta asiakaspalvelua ja rentouttavan virkistävää kylpylöintiä aikoihin. Synttärijuhlia viettänyt ”tyttönelikko” on edelleen tyrmistyneen tyytyväinen loistavaan asiakaspalveluun. Hyvä Grace!!!!

– Spice girls